וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חברת השמירה": מודיעין אזרחי צירפה תצהיר כוזב למכרז הרכבת אליו ניגשה

חיים ביאור

18.11.2008 / 16:02

"האוצר פרסם פעמיים דו"ח ביקורת שלילי ביותר בנושא זכויות המאבטחים המועסקים על ידי מודיעין אזרחי"



"חברת השמירה" דורשת מרכבת ישראל לבטל מכרזים להצבת תצפיתנים במפגשי המסילות והכבישים ומכרז להפעלת מוקד בטיחות שבו זכתה חברת מודיעין אזרחי. לטענת השמירה, מודיעין אזרחי צירפה תצהיר כוזב בעת שניגשה למכרזים אלה, המתעלם מביקורת שלילית שהטיח משרד האוצר על תנאי ההעסקה בחברה זו.



עו"ד רועי בלכר, המייצג את חברת השמירה בעניין שני המכרזים, אומר בפנייתו למנכ"ל הרכבת, יצחק הראל, כי החברות שהשתתפו במכרז התצפיתנים ובמכרז הפעלת המוקד שפרסמה הרכבת נדרשו להראות כי בשלוש השנים האחרונות לא נכתב עליהן דו"ח ביקורת של משרד ממשלתי בנוגע לשמירה על הזכויות הכספיות של עובדיהן. לטענתו, מודיעין אזרחי הצהירה שלא נכתב לגביה דו"ח בנושא זה. לטענת עו"ד בלכר, "זהו תצהיר כוזב, מכיוון שבשלוש השנים האחרונות פרסם האוצר פעמיים דו"ח ביקורת שלילי ביותר בנושא השמירה על זכויות המאבטחים המועסקים על ידי מודיעין אזרחי. לפי ממצאי הביקורת, הפרות השכר בחברה זו הסתכמו במיליוני שקלים", אומר בלכר בפנייתו למנכ"ל הרכבת.



לדבריו, לפני כמה שנים פסל בית המשפט המחוזי בתל אביב הצעה שהגישה חברת שלג לבן למכרז שפרסמה רשות שדות התעופה, לאחר שזו צירפה להצעתה תצהיר כוזב. "בית המשפט קבע שראוי להחמיר עם מציע שמצרף להצהרתו תצהיר שאינו נכון ושדין הצעתו של מציע כזה להיפסל", הוא מציין בפנייתו.



מהנהלת רכבת ישראל נמסר בתגובה: "טענותיה של חברת השמירה בנוגע למכרז ייבדקו". מחברת מודיעין אזרחי לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully