וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בסדרת הטלויזיה? נייס תספק למשטרת מיאמי מערכות לניהול תקשורת החירום בעשרות מיליוני דולרים

שמואל שוסטר

18.11.2008 / 16:34

המערכת תאפשר לשתף מידע בחקירות והצגת ראיות ותשולב במוקדי החירום


תספק מערכות לניטור וניהול תקשורת החירום במוקד החירום של משטרת מיאמי-דייד בעסקה שהיקפה מוערך בעשרות מיליוני דולרים. המערכת תופעל בארבעה מוקדי חירום במחוז.

משטרת מיאמי-דייד משרתת את האזורים שאינם מאוגדים במחוז. היא מעסיקה כ-5,000 עובדים ובתחום אחריותה נמצאים נמל תעופה בינלאומי גדול כמו גם אתרים נוספים במחוז. מוקדי החירום מטפלים כיום ביותר משני מיליון שיחות ובקשות שירות מטופלות במוקד מדי שנה. בכל האתרים הללו משתמשים כיום בפתרונות ניטור הוידאו של נייס ובעתיד, תוכל משטרת המחוז לשחזר אירועים על-ידי סינכרון בין מידע מוקלט בוידאו והקלטות תקשורת קול לשיחזור מלא ומקיף של תרחישים קריטיים.

המערכת של נייס תאפשר לנהל מידע שיגיע ממספר מקורות שונים ובהם אודיו, וידאו, טקסט ונתונים, ויאפשר שיתוף במידע עבור חקירות והצגת ראיות.

לפני כשבוע פרסמה נייס את דו"חותיה לרבעון השלישי של 2008 ועקפה את תחזיות האנליסטים לאחר שדיווחה על הכנסות של 162.5 מיליון דולר, המהוות צמיחה של 23% לעומת הכנסות של 132.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2007. את הצמיחה החדה ביותר הציגה נייס בהכנסות משירותים. בעוד שההכנסות ממכירת מוצרים רשמו צמיחה נאה של 9% ברבעון ל-88 מיליון דולר, הכנסות החברה מאספקת שירותים זינקו בלא פחות מ-45% ל-74.5 מיליון דולר.

בשורה התחתונה הסתכם הרווח הנקי ב-10.9 מיליון דולר, או 18 סנט למניה - גידול של 18% בהשוואה לרווח נקי של 9.2 מיליון דולר, או 17 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השלישי של 2007. בניכוי הוצאות שרשמה החברה בגין אופציות לעובדים ולהנהלה הסתכם הרווח ב-26.7 מיליון דולר, או 43 סנט למניה - גידול של 27% בהשוואה לרווח ברבעון המקביל. במהלך הרבעון יצרה נייס למעלה מ-30 מיליון דולר במזומנים ועם סיום הרבעון החזיקה במזומן ושווי מזומן בהיקף של 454.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully