וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרק הזמני של משמר בבקשה לבית המשפט להורות לגופים החייבים כסף לחברה לשלם את חובם

הילה רז

18.11.2008 / 23:32

לטענת המפרק, כל הגופים יחדיו חייבים לחברת כוח האדם כ-1.5 מיליון שקל



המפרק הזמני של חברת כוח אדם משמר שקרסה בשבוע שעבר, תוך שהיא מותירה 800 עובדים מפוטרים הגיש היום בקשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, להורות לגופים החייבים כסף לחברה לשלם את חובם. במסגרת הבקשה מוזכרים 67 גופים בהם הועסקו עובדי משמר המפוטרים ונותרו חייבים כספים לחברה.



המפרק הזמני, עו"ד רמי קוגן, מונה לבקשת כ-60 עובדי משמר לשעבר, שהגישו בקשת פירוק לחברה, לאחר שלא קיבלו את שכרם וזכויות סוציאליות נילוות. לטענת העובדים כלל חובותיה של משמר עומד על כ-6 מיליון שקל, מתוכם כ-3 מיליון שקל לעובדי החברה לשעבר.



קוגן מציין, כי מבדיקת ספרי הנהלת החשבונות של משמר עולה כי נכון לסוף שבוע שעבר זכאית החברה לקבל מכל הגופים יחדיו כ-1.5 מיליון שקל. קוגן מציין כי הסכומים מגיעים למשמר בגין שירותים שסיפקה בעבר. על פי הבקשה החייבות המרכזיות לחברת משמר הן: חברת גטר גרופ שחובה למשמר עומד על כ- 132 אלף שקל, עמותת יד שרה חייבת כ-60 אלף שקל, חברת תל בר חייבת כ-90 אלף שקל, חברת קופולק דרום חייבת כ-130 אלף שקל.



בית החולים אלי"ן חייב למשמר כ-215 אלף שקל ואוניברסיטת חיפה חייבת כ- 75 אלף שקל. בין החייבות הקטנות יותר נמנות יותר חברת טבע שחייבת 22 אלף שקל, הכשרת הישוב שחייבת 10 אלף שקל ואל על 8,000 שקל. קוגן מבקש כי יתאפשר לו להעסיק במשך ארבעה ימי עבודה נוספים שתיים מעובדות החברה, העובדות במחלקת הנהלת החשבונות של החברה על מנת שיוכלו לאתר גורמים נוספים החייבים כסף למשמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully