וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון והמקקים

הדר תדמור

19.11.2008 / 12:09

"אם העולם יגיע לקצו, כל מה שיישאר זה מקקים ושלדון אדלסון. וגם אז הוא יהיה חכם מספיק בשביל לפתוח חברת הדברה", אמר עובד לשעבר של המיליארדר היהודי

שלדון אדלסון, המיליארדר היהודי והבעלים של חברת לאס וגאס סנדס, קיבל מחמאה משונה מאחד מעובדיו לשעבר, דיוויד קמינר, סגן נשיא לשעבר בחטיבה האחראית על תערוכות המחשב קומדקס שבבעלותו של אדלסון.

בראיון שערכה סוכנות הידיעות בלומברג עם קמינר הוא הוא דחק בקוראי סוכנות הידיעות שלא להספיד את פועלו של מעבידו לשעבר. זאת אף ששוויו נחתך מ-32 מיליארד דולר ל-2 מיליארד דולר בשל המשבר. קמינר אמר לסוכנות הידיעות: "אם העולם יגיע לקצו, כל מה שיישאר זה מקקים ושלדון אדלסון. וגם אז הוא יהיה חכם מספיק בשביל לפתוח חברת הדברה".

לאס וגאס סאנדס, חברת בתי הקזינו האחראית בין היתר על מלון ונישיאן בלאס וגאס, זקוקה למזומנים כדי להימנע מהפרת תנאי ההלוואות שלה באופן שעלול להביאה לחדלות פירעון. החברה סבלה מנפילה בהכנסות מהימורים במשך שמונה חודשים רצופים. פרויקט גדול ברצועת ההימורים קוטאי במקאו, סין, הופסק לעת עתה, הודיעה החברה, וכן פרויקט בניית דירות יוקרה בלאס וגאס, ופרויקט שנבנה בבתלהם, פנסילווניה, אם כי שם היא ממשיכה לבנות פרויקט הימורים שיתחרה ברצועת ההימורים של אטלנטיק סיטי. החברה מנסה לחסוך מזומנים ולהתמקד בסיומו של פרויקט מרינה סנדס שהיא בונה בסינגפור.

סנדס חשפה ביום שני שעבר גם את תוצאותיה לרבעון השלישי, שבו ספגה הפסד של 32.2 מיליון דולר, 9 סנט למניה, לעומת הפסד של 48 מיליון דולר בתקופה המקבילה עקב השקעות בבניית פרויקטים גדולים. באחרונה איבדה סנדס את מעמדה כחברת בתי ההימורים הגדולה בעולם במונחי שווי שוק בשל חששות המשקיעים כי תפשוט רגל. וין ריזורטס ו-MGM מיראז', המתחרות מלאס וגאס, עולות עליה עתה במונחי שווי שוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully