וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לעיצומים? הסכם עבודה חדש ברשות שדות התעופה

זוהר בלומנקרנץ

19.11.2008 / 8:09



>> הסכם עבודה קיבוצי חדש ברשות שדות התעופה (רש"ת) ייחתם ככל הנראה בין ההנהלה, ועד העובדים והסתדרות העובדים. פריצת דרך במשא ומתן בין הנהלת רש"ת, ועד העובדים וההסתדרות, הושגה שלשום בשיחות הלילה בין הצדדים בעקבותה הצדדים הגיעו למרבית ההסכמות, שיובילו להסכם עבודה החדש ל-2008-2010.

עיקר ההסכמות שהושגו: 178 משרות של עובדי תפעול ועובדי ניקיון מטוסים ייקלטו כמשרות קבועות במהלך שש השנים הקרובות; קליטתם של עובדי ביטחון, שעובדיה מועסקים כיום באמצעות חברה קבלנית, כעובדי רש"ת; ועיגון הסכמות כלכליות בהתאם להסכם השכר במגזר הציבורי. ההסכמות שהושגו, יאפשרו מימוש תוכנית הפיתוח של תשתיות התעופה בישראל בשנים הקרובות. ההסכם, לאחר שיגובש, יחייב אישורם של מועצת רש"ת, בראשות עובדיה עלי, הממונה על השכר באוצר וההסתדרות.



ההתקדמות במו"מ הושגה בעקבות התערבותם של שר התחבורה, שאול מופז ויו"ר ההסתדרות, עופר עיני, שביקשו מהעובדים לחזור ביום ראשון בלילה לעבודה סדירה ולהמשיך את המשא ומתן. סיטרמן בירך אתמול על ההסכמות שהושגו "ההסכם יביא לשקט תעשייתי ברש"ת לשלוש השנים הבאות". מנכ"ל רש"ת, קובי מור, אמר כי "ההסכם המתגבש מיישם את מדיניות רש"ת להתעיילות תפעוליות ולהתאמת המשאבים ומצבת כוח האדם לצרכיה החיוניים של רש"ת ולתיפקודה היעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully