וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים להתנתק מ-HOT? כדאי לחכות לדצמבר

מאת רינה רוזנברג

19.11.2008 / 8:09

בשל הפסקת שידורי ערוץ סטאר וורלד, לקוח שירצה להתנתק מהכבלים יוכל לעשות זאת בדצמבר ללא תשלום של קנס



>> אם רציתם להתנתק מחברת HOT אך חששתם מהקנס שעלול להתלוות לכך כדאי לכם לחכות לדצמבר - כנראה שההתנתקות מהשירות של החברה בחודש זה לא תהיה כרוכה בתשלום.

באחרונה הודיעה חברת סטאר, המפעילה את ערוץ סטאר וורלד בישראל לחברת הכבלים HOT, כי היא מפסיקה את שידורי הערוץ במסכיה למרות שלטענת חברת HOT קיים הסכם שידור בין השתיים שתקף לשנתיים נוספות.



HOT פנתה למועצת הכבלים והלווין לקבלת אישורה להסרת הערוץ וזו טרם הודיעה על החלטתה אך מסרה כי במקרים כאלה אישורה מותנה בכך שלקוח שירצה להתנתק מהחברה בגין הסרת הערוץ מחבילת הבסיס שלו, לא יידרש לשלם קנס יציאה. בנוסף, ציינה כי ייתכן שהמועצה תדרוש מחברת HOT להעלות ערוץ חלופי לזה שיורד.



נציין כי מי שיחליט לממש הזדמנות זו להתנתק צריך לעשות זאת בטווח של 30 יום מיום הורדת הערוץ, שכן רק בתקופה זו תהיה הפעולה פטורה מקנס.



זאת לא הפעם הראשונה שלקוחות HOT יוכלו ליהנות מהתנתקות מהשירות ללא ספיגת קנס - לפני שנה הפסיקה HOT לשדר את ערוץ CNN וגם אז הודיעה מועצת הכבלים והלוויין כי HOT לא תוכל לקנוס מנויים שיבקשו להתנתק מהכבלים לתקופה של 30 יום.



ואולם, מבדיקה שערכנו אתמול עם נציגת שירות הלקוחות של HOT התברר כי הנציגים טרם עודכנו על זכאות הלקוחות להתנתק משירות החברה ללא קנס.



"הנציגה טענה בפני כי חברת סטאר היא זו שהפרה את ההסכם באופן חד צדדי ולכן HOT לא צריכה לשאת באחריות לכך ולא צריכים לפצות אותי", אומרת נועה מתל אביב שביקשה להתנתק מהחברה בחודש דצמבר. "אחרי שהתעקשתי שהורדת הערוץ פוגעת בי כלקוחה היא הציעה לי ערוצים בתשלום בחינם למשך חודש".



מחברת HOT נמסר כי לא היא בחרה להוריד את ערוץ סטאר וורלד אלא נאלצה לעשות כך. "הערוץ ירד עקב הפרה חד צדדית של החוזה, לאחר שהוא כבר נחתם לשנתיים נוספות, בעקבות הפרת ההבטחה של הערוץ לתרגם את הסדרות לעברית, דבר שעלה ל-HOT בכסף רב", מוסרים מהחברה.



בנוסף, החברה טוענת כי, "קהל הלקוחות של HOT חשוב לה, ולכן בימים אלו שוקדים בחברה על מציאת חלופות ראויות ומתאימות לקהל חובב הסדרות ולמנויי הערוץ. באשר לפיצוי הלקוחות ואפשרויות ההתנתקות שלהם מהכבלים בעקבות הורדת הערוץ, HOT תפעל בהתאם להוראות הדין כפי שהיא עושה תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully