וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג.ג. בת"א ימשיכו לפעול: הושכרו למעגלות

מאת אופיר בר-זהר

19.11.2008 / 8:09



>> אולפני ג.ג. בתל אביב ימשיכו לפעול, לאחר שחברת ההפקות מעגלות של חיים מנור שכרה את האולפנים ואת ציודם לתקופה של שנה ותפעילם לצורך הפקותיה. מעגלות מפיקה כיום שלוש תוכניות בעבור ערוץ 10 - "הלילה עם ליאור שליין", תוכנית הפריים טיים החדשה של שליין וכן תוכנית הסאטירה החדשה של שרון טייכר וערן זרחוביץ'.

בנוסף, תעסיק מעגלות חלק מ-17 מפוטרי האולפן כפרילאנסרים. מנור אישר את הפרטים.



לפני כשבועיים דווח על סגירת האולפנים לאחר שתמו חוזה השכירות והחוזה עם התוכנית היחידה שצולמה באולפנים באופן קבוע - "הלילה עם ליאור שליין". לדברי גורמים בתעשייה, ההכנסות של האולפן לא הצדיקו את ההוצאות, והוא ספג הפסדים.



הבניין שבו נמצא האולפן נמכר לחברת אירו סאט תמורת 2.8 מיליון דולר בספטמבר 2006. כמה חודשים לפני לכן, רכשה אירו סאט את מתחם קולנוע תל אביב מקבוצת גלובוס גרופ תמורת 8.3 מיליון דולר. האולפן ממוקם בבניין שנקרא בעבר בית ארלוזורוב, ואף היה משכנו של תיאטרון האוהל.



גלובוס גרופ, שבבעלות יורם גלובוס, היא הבעלים של רשת בתי הקולנוע הקרויה על שמה, אולפני ג.ג. בנוה אילן - שבהם מצולמות, מהדורות "חדשות ערוץ 2" והתוכנית "האח הגדול" - וכן של רשת גלובוס מקס, המחזיקה בתי קולנוע המקרינים בטכלוגיית IMAX.



משרד גלאי תקשורת, המייצג את קבוצת גלובוס גרופ, אמר כי "גלובוס גרופ ממשיכה להציע בית חם להפקות הגדולות בישראל, הן באולפני תל אביב והן באולפני נוה אילן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully