וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק השיקה את שירות המודיעין 144 באמצעות הודעות SMS

אמיתי זיו

19.11.2008 / 8:09



>> בימים האחרונים מבצעת בזק השקה רכה לשירות המודיעין 144 באמצעות מסרונים (SMS). במהלך דצמבר צפויה בזק לצאת בקמפיין לשירות.

בשירות ה-SMS, לקוח שמעוניין לחפש כתובת ומספר טלפון של אדם או עסק רושם את השאלה בשפה חופשית, שולח אותה באמצעות SMS למספר 144 ומקבל תשובה מיידית. עלות השירות היא שקל וחצי להודעה.



שירות המודיעין 144 המסורתי של בזק עבר שינוי משמעותי בשנה האחרונה, כאשר באמצע יוני הודיעה החברה על הרחבתו כך שיכלול לא רק אנשים פרטיים אלא גם עסקים - ולמעשה הצהירה על תחרות בשירות של דפי זהב. באותו אירוע הכריזה בזק גם על השקת אתר אינטרנט חדש.



ההשקעה במהלך היא בהיקף של כ-10 מיליון שקל. החברה העריכה את שוק החיפוש העסקי באינטרנט בכ-60 מיליון שקל וצופה כ-10 מיליון חיפושי SMS בשנה.



שירות ה-SMS הנוכחי נבנה בעבור בזק על ידי חברת טלכלל, באמצעות טכנולוגיה של בינה מלאכותית. כיום ניתן השירות רק למספרים של לקוחות בזק, אך בקרוב יכלול המאגר גם מענה ללקוחות 012 ,HOT ועוד.



בנוסף, לאחר קבלת המענה הלקוח יכול לחייג ישירות למספר המבוקש בלחיצת Send ללא תשלום נוסף. דפי זהב מציעה כבר זמן רב שירות מתחרה לחיפוש עסקים, דרך המספר 2580, ובימים אלה יצאה בקמפיין לשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully