וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניסל מאיימת בתביעה כנגד בי-קונטקט ודורשת 440 אלף דולר

אמיתי זיו

19.11.2008 / 10:25

יוניסל טוענת כי הוצגו בפניה נתונים שגויים טרם עסקת הרכישה של בי-קונטקט ברזיל



הודעה שהגיעה לפני מספר ימים לבורסה חושפת תחילתו של סכסוך משפטי בין חברת בי-קונטקט לבין חברת יוניסל אשר רכשה את בי-קונטקט לאחרונה.



כך נכתב בהודעה שהוציאה בי-קונטקט לבורסה בתל אביב: "החברה מתכבדת להודיע כי ביום ה-11 לנובמבר, 2008, נתקבל במשרדי החברה מכתב מאת יוניסל פתרונות סלולרים בע"מ לפיו טוענת יוניסל טענות שונות (המכחשות על ידי החברה כמפורט לעיל) בקשר עם הפרות לכאורה על ידי החברה של ההסכם אשר נחתם בין החברה ליוניסל". בי-קונטקט מפרטת: "ב-18 לאפריל, 2008 נחתם בין החברה לבין יוניסל הסכם למכירת עיקר נכסי החברה ופעילותה ליוניסל... . במכתב שהועבר לחברה טוענת יוניסל כי נתונים מסוימים אשר הוצגו ליוניסל בקשר עם חברת הבת של החברה בברזיל אינם נכונים.



כן טוענת יוניסל כי החברה לא קיימה את התחייבותה להמשיל לנהל את עסקיה, במשך תקופת הביניים שבין חתימת ההסכם עם יוניסל ובין השלמת ההסכם, במהלך העסקים הרגיל. במכתבה האמור דורשת יוניסל מהחברה פיצויים בסך של 440 אלף דולר בקשר עם הפרות אלו. בנוסף הזהירה יוניסל במכתבה כי לאור האמור לעיל, עשויים להיגרם ליוניסל נזקים נוספים בסך של עד 200 אלף דולר נוספים. לאחר בחינה ראשונית על ידי החברה של המכתב ושל הטענות המפורטות בו סבורה החברה כי יש בידיה טענות חזקות כנגד טענותיה של יוניסל המפורטות".



בי-קונטקט, העוסקת בתכנים סלולרים לעסקים ושירותי SMS, ושהוקמה על ידי ערן פפר, יצחק ישראל ועדי מערבי בשנת 2002, הונפקה בתל אביב בשנת 2006 לפי שווי של 31 מיליון שקל. החברה לא זכתה להצלחה גדולה ונמכרה ליוניסל במחיר של 6.5 מיליון שקל באפריל האחרון. על עסקת ההמשך, למכירת חברה הבת, בי-קונטקט ברזיל, דווח לבורסה בחודש ספטמבר האחרון תמורת סכום של 200 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully