וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי בנק ישראל יקבלו בונוס של 30 אלף שקל

טל לוי

19.11.2008 / 11:16

כמעט כל עובדי הבנק יקבלו מענק חד-פעמי עבור השנים 2007 ו-2008. לצורך העניין יוכרו חצי מהעובדים כ"מצטיינים"

כמעט כל עובדי בנק ישראל צפויים לקבל בונוס "הצטיינות" בחודשיים הקרובים: מחצית מהעובדים יזכו לבונוס בגין 2008 והמחצית השנייה תזכה לבונוס, רטרואקטיווי, עבור 2007. לצורך מתן הבונוס, בגובה 30 אלף שקל, יוגדרו 50% מהעובדים כ"מצטיינים" כך שהבונוס יוכר כמענק חד-פעמי ולא כרכיב שכר.

בסוף דצמבר 2007 נחתם הסכם בין בנק ישראל לממונה על השכר באוצר ובו נקבעה מסגרת שכר חדשה לעובדי דור ב' בבנק - מסגרת התואמת את המקובל בשירות המדינה ואמורה לשים סוף לשערוריות השכר רבות השנים בבנק. אולם בבנק ישראל לא נכנעו וכפי שנחשף ב-TheMarker בחודשים האחרונים, עשו ככל שביכולתם כדי לעקר את הסכם השכר מתוכן: ראשית, הבנק קיצר את פרק הזמן הנהוג בין דרגה לדרגה בחצי (כאשר כל דרגה שווה תוספת שכר של כ-10%) ושנית, הבנק החל להוציא עובדים לפרישה מוקדמת תוך שהוא שוכר במקומם עובדים בתנאי שכר דומים ביותר.

התרגיל החדש אמור לפצות את עובדי הבנק עבור הפגיעה בשכרם. ואכן, הממונה על משאבי האנוש בבנק - ולשעבר יו"ר ועד העובדים - רפי לנקרי, הכריז בהרמת הכוסית לרגל ראש השנה כי: "אל תתייחסו למענק המצוינות כאל כסף קטן, אלא כסכום השקול לקבלת דרגה". לנקרי אף אמר לעובדים כי "אין מה לדאוג, איש לא יפוטר, הכותרות בעיתונים שקריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully