וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל: בבילון תגדיל את שוויה ב-30% תוך חמש שנים - פועלת בנישה צומחת בתחום האינטרנט

TheMarker

19.11.2008 / 11:22

מחיר היעד 7.5 שקלים למניה - כפול משערה כיום


בבילון צומחת בשנים האחרונות בשיעור צמיחה גבוה וצמיחה זו לא צפויה להיפסק למרות הפגיעה האפשרית לאור המצב הכלכלי המאתגר, כך מעריך היום האנליסט ניר עמיקם מבית ההשקעות מגדל שוקי הון. מתמחה בפיתוח ושיווק פתרונות תוכנה בשוק התרגום המקוון והיא נשלטת בידי נועם לניר שרכש את השליטה בחברה בדצמבר 2007.

עמיקם צופה לבבילון צמיחה בשיעור של 30% תוך חמש שנים. לדבריו "השינוי האסטרטגי שחל בחברה עם העברת השליטה לנועם לניר בסוף השנה שעברה הביא עימו גידול בקצב הצמיחה של החברה הן במגזר התוכנה המסורתי והן במגזר הפירסום שמתפתח בזכות שיתוף הפעולה עם גוגל". להערכת עמיקם מגזר הפרסום עתיד להיות מנוע הצמיחה של החברה בשנים הקרובות.

מחיר היעד שקובעים במגדל לבבילון הוא 7.5 שקל למניה בהמלצת 'תשואת יתר'. בבילון נסחרת כיום בשער של 3.5 שקלים למניה.

"בבילון פועלת בנישה צומחת בתחום האינטרנט. קצב הגידול במספר המשתמשים באינטרנט גדל בכ-25% בשנה. רוב המשתמשים החדשים מגיעים ממדינות שאינן דוברות אנגלית, אך כ-70% מהתוכן ברשת הוא באנגלית ולכן יותר ויותר משתמשים מחפשים פתרונות תרגום מקוון" מעריך עמיקם.

שוק התרגום המקוון נמצא בצמיחה של נעלמה בעיני החברות הגדולות כמו גוגל ומיקרוסופט המציעות פתרונות חינמים מבוססי פירסום כדי לענות על הצורך. עמיקם מעריך שבבילון עשויה למצוא עצמה גם כיעד לרכישה על יד אחת החברות הגדולות.

במגדל מעריכים את שווי החברה לפי מודל היוון תזרים מזומנים עתידי. שיעור ההיוון עמד על 18%, שיערו היוון גבוה שלהערכת כלכלני בית ההשקעות מביא בחשבון האת הסיכונים בפעילות החברה ואת הסחירות הנמוכה של המניה.

שווי החברה על פי מודל זה עומד על 350 מיליון שקל או 7.5 למניה, גבוה פי שתיים ממחיר המניה הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully