וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאפיינס רשמה רווח רבעוני ראשון מאז 2004; הכפילה את הרווח התפעולי ל-1.1 מיליון דולר

שמואל שוסטר

19.11.2008 / 11:54

רוני על-דור: זהו הרבעון השמיני ברציפות שבו החברה מציגה גידול עקבי ברווח התפעולי


למרות המשבר בשווקים הפיננסים וההוריקן שעבר על המגזר הפיננסי הצליחה , המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והמגזר הפיננסי, לעבור, לראשונה מזה שנים לרווחיות.

לאחר שנים של הפסדים, מתחילה החברה - שנסחרת בבורסות של ת"א ונאסד"ק ונמצאת בשליטת פורמולה - לקטוף את פירות התוכנית לארגון מחדש. בסיומו של רבעון בו חברות רבות רשמו ירידה בביצועים הפיננסים רשמה סאפיינס לראשונה מאז 2004, רווח רבעוני נקי שהסתכם ב-375 אלף דולר (2 סנט למניה), או 803 אלף דולר בניכוי הוצאות בגין רישום אופציות לעובדים ולהנהלה.

לצד המעבר לרווח נקי, דיווחה סאפיינס על רבעון שמיני ברציפות של שיפור ברווח התפעולי ובתזרים המזומנים. החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 11 מיליון דולר, לעומת כ-10.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד וגם הרווח התפעולי קפץ ל-1.1 מיליון דולר, בהשוואה כ-445 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד. עם סיום הרבעון החזיקה סאפיינס במזומן ושווי מזומן בהיקף של 11.9 מיליון דולר.

רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס, אמר בעקבות פרסום הדו"חות כי: "אנו שמחים על כך שתוכנית ההתייעלות שיישמנו בחברה והמיקוד בשיפור מוצרי סאפיינס מניבים פירות, וכי סאפיינס עוברת להציג ברבעון השלישי של השנה רווח נקי לאחר מספר שנים של הפסדים. סאפיינס ממשיכה במגמת השיפור בהכנסות וברווחים גם ברבעון השלישי של 2008, שהינו הרבעון השמיני ברציפות שבו החברה מציגה גידול עקבי ברווח התפעולי. תזרים החברה איתן וברבעון זה סאפיינס נהנתה מתזרים מזומנים מפעילות שוטפת של כ-2 מיליון דולר. למרות המשבר בשווקים, אנו מתמודדים על מספר חוזים בישראל, ארה"ב ויפן, שצפויים, להערכתנו, להיחתם בקרוב. בתחום הביטוח אנו רואים גידול בדרישות לכל מוצרי החברה, ביניהם ביטוח חיים ופנסיה, ביטוח אלמנטרי וביטוח משנה - דבר המוכיח שהאסטרטגיה בה נקטנו לשיפור הביצועים ויציבות החברה, מובילה להמשך צמיחתה של סאפיינס. אנו כיום ערוכים היטב להתפתח אורגנית ובאמצעות רכישות".

במהלך הרבעון הגדילה פורמולה את אחזקותיה בסאפיינס ובין החודשים יוני ואוגוסט רכשה כ-2.2 מיליון מניות סאפיינס - כ-10% ממניות החברה - תמורת 4.4 מיליון דולר, וכעת היא מגיעה לאחזקה של 68.3% מהחברה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully