וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יזם האינטרנט מרק קיובן מכחיש את הטענות לפיהן סחר לפי מידע פנים

נעם רודה

19.11.2008 / 11:59

באתר האינטרנט שלו טוען המיליארדר כי סירב לשמור על חשאיות בנוגע למידע לגבי מכירת מניות של mamma.com



המיליארדר מרק קיובן, יזם אינטרנט ובעלי קבוצת הכדורסל דאלאס מאווריקס, הכחיש את ההאשמות לפיהן מכר מניות של חברת mamma.com בעקבות מידע פנימי סודי שקיבל, וטען באתר האינטרנט שלו כי לא הסכים לשמור בחשאיות את המידע. בתגובתו הכחיש קיובן את טענות הרשות האמריקאית לני"ע לפיהן עשה שימוש במידע פנימי שאינו נגיש לציבור, ומכר מניות באתר Mamma.com על מנת להימנע מהפסד 750 אלף דולר.



לפי הרשות, Mamma.com (כיום נקראת קופרניק) הזמינה את קיובן ב-2004 להשתתף בהנפקת מניות שבוצעה בהנחה למחיר השוק, לאחר שהסכים לשמור על חשאיות. עם זאת, תוך שעות מקבלת המידע, קיובן התקשר לברוקר שלו, ואמר לו למכור את מלוא אחזקותיו בחברה, לטענת הרשות. כאשר נודע דבר ההנפקה, מחיר המניה של Mamma.com צנח ב-9.3% לעומת מחיר הסגירה שלה יום קודם לכן.



יועציו המשפטיים של קיובן, שכתבו בשמו את התגובה באתר האינטרנט, ציטטו חלק מראיון שנערך עם מנכ"ל Mamma.com לשעבר, גאי פאור, כעדות לכך שקיובן לא הסכים להסכם סודיות. לפי תמליל הראיון, שנמצא גם בידי הרשות לני"ע, פאור הודה כי הציע לקיובן הסכם סודיות, אך טען כי אינו זוכר מה היתה תגובת קיובן להצעה.



קיובן, אחד מ-400 האנשים העשירים ביותר באמריקה, עם שווי של 2.6 מיליארד דולר לפי מגזין "פורבס", הודיע כי בכוונתו להילחם בטענות הרשות לני"ע. קיובן עשה את הונו כאשר מכר את חברת הסטארט אפ שלו, broadcast.com ליאהו ב-5.9 מיליארד דולר לפני התרסקות בועת הדוט.קום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully