וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית התוכנה הגרמנית AG סופטוור תקים מרכז פיתוח בבאר שבע בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת בן גוריון

אורה קורן

19.11.2008 / 12:43

AG נחשבת לחברת התוכנה השנייה בגודלה בגרמניה ולספקית תוכנות התשתית העצמאית הגדולה בעולם



ענקית התוכנה הגרמנית, AG סופטוור מנהלת מגעים עם משרד התמ"ת להקמת מרכז פיתוח בבאר שבע, בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת בן גוריון. כך מסר היום שר התמ"ת, אלי ישי. לדבריו, משרדו יסייע להקמת המרכז "ככל שניתן".



השבוע נועד ישי עם ארנד זינהארט, סמנכ"ל הכספים של החברה. בתום הפגישה אמר ישי, כי המרכז יעסיק עשרות חוקרים ישראליים. אוניברסיטת בן גוריון צפויה להקים סביבה מרכזי מחקר ופיתוח בשנה הקרובה. גם התענית הממשלתית ליציאה מהמשבר הכלכלי כוללת הקמת מרכז מו"פ ליד אוניברסיטת בן גוריון שיעסיק עשרות חוקרים.



AG סופטוור הוקמה לפני ארבעה עשורים ונחשבת חברת התוכנה השנייה בגודלה בגרמניה וספקית תוכנות התשתית העצמאית הגדולה בעולם. החברה מעסיקה קרוב ל-4,000 עובדים ב-70 מדינות ונסחרת בבורסה בגרמניה לפי שווי של יותר מ-2 מיליארד דולר.



מזה שלושה עשורים משלבת Software AG במוצרי התוכנה שהיא משווקת ידע של מהנדסים ואנשי תוכנה ישראליים. במסגרת מערכת היחסים ההדוקה שנוצרה עם השנים בין AG סופטוור לבין ישראל, רכשה AG סופטוור חברות תוכנה ישראליות בשווי של יותר מ-400 מיליון שקל. ב-2005 רכשה את חברת התוכנה הישראלית ApplinX. בתחילת 2007 רכשה את השליטה בחברת SPL. כיום משמשת SPL אחד משני מרכזי הפיתוח של AG סופטוור בעולם. בסוף 2007 רכשה את ג'קאדה הישראלית.



מנהלת המטה לקידום השקעות, רחל רועי, שמנהלת את המגעים להקמת המרכז בנגב, אמרה כי "המשבר הכלכלי העולמי לא מערער את אבני היסוד שעליהן נשען היתרון התחרותי של ישראל, שנגזר מאיכות וזמינות ההון האנושי, היותה של ישראל מרכז חדשנות ומצוינות טכנולוגית, הרוח היזמית הייחודית שמאפיינת את החברה הישראלית, בשלות השוק המקומי, עלויות מחקר תחרותיות ומדיניות ממשלתית תומכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully