וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל קורן, נשיא ומנכ"ל בי.או.אס התפטר ויסיים את תפקידו בחברה

שמואל שוסטר

19.11.2008 / 16:59

את תפקידו יתפוס שלום דקל שכיהן כמנכ"ל חברת שלקייס


אחרי שנתיים בתפקידו כנשיא ומנכ"ל (B.O.S), במהלכם שולשו מכירותיה של יצרנית שבבי ה-RFID הקטנה מראשון לציון, הגיש היום שמואל קורן את התפטרותו ויעזוב את החברה. את תפקידו ימלא מעתה שלום דקל, שכיהן עד כה כמנכ"ל חברת ההיי-טק שלקייס (Shellcase). מתחילת השנה קרסה מניית בי.או.אס ב-71% והיא נסחרת כעת במחיר של 54 סנט - נמוך מסף המינימום למסחר בבורסת נאסד"ק. בתקופה האחרונה עסקה בי.או.אס בהתרחבות ובגיוס משקיעים חדשים.

בי.או.אס צפויה לפרסם מחר את דו"חותיה לרבעון השלישי של 2008 ברבעון השני רשמה החברה גידול של 142% בהכנסות ל-13.8 מיליון דולר עיקר ההכנסות הגיע מהכנסות הקשורות במוצרי ניהול שרשרת האספקה (תוכנות וכלים לייעול הפצה ואספקה - פנים וחוץ ארגוניים) של החברה, שרשמו גידול של כ-102% והסתכמו ב-10.1 מיליון דולר. ההכנסות מפתרונות RFID זינקו בשיעור גבוה של 444%, והוסיפו לשורת ההכנסות 3.6 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, עברה החברה לרווח קטן של 7,000 דולר ברבעון ואיזון ברווח למניה, לעומת הפסד נקי של 824 אלף דולר או 10 סנטים למניה ברבעון המקביל אשתקד. בניכוי הוצאות בגין אופציות, הסתכם הרווח הנקי ב-233 אלף דולר - לעומת רווח נקי של 3,000 דולר ברבעון המקביל עם אותם הניכויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully