וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק מסיימת את הרבעון עם הכנסות של 1.4 מיליון דולר והפסד של 1.8 מיליון דולר

ניר צליק

19.11.2008 / 18:42

זאת, ביחס להכנסות של 1.7 מיליון דולר והפסד של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל


רבעון לא קל עבר על , חלוצת תחום ה-VoIP המספקת מערכות ושירותים להעברת קול על גבי האינטרנט. החברה שנחשבה בתחילת העשור לאחת התקוות הגדולות של תעשיית ההיי-טק הישראלי, ממשיכה להצטמצם בהכנסותיה.

הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-1.4 מיליון דולר, ביחס להכנסות של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. שולי הרווח הגולמי עמדו ברבעון על 63% ברבעון השלישי לעומת שולי רווח גולמי של 40% ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות התפעול של החברה עמדו על 2.7 מיליון דולר, ביחס להוצאות תפעול של 2.7 מילון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-1.8 מיליון דולר או 25 סנט למניה, ביחס להפסד נקי של 2.1 מיליון דולר או 28 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

נכון לסוף הרבעון, החזיקה החברה במזומן ובשווי מזומן של 8.8 מיליון דולר. עידו גור, מנכ"ל החברה, אמר כי "מצבנו הכספי יאפשר לנו להתגבר על ההאטה בתעשייה ובשוק, כשאנחנו מבצעים את תוכניתנו לקדם את החברה".

לפני כשלושה חודשים קיבלה החברה התראה מהנסדא"ק לפני מחיקה מאחר ומחיר המניה היה נמוך מדולר תקופה העולה על התקופה המותרת בנאסד"ק - כ-30 יום. כנהוג, הקציבה נאסד"ק לחברה 180 יום כדי להעלות את מחיר המניה מעל רף המינימום ב-2 בפברואר, אך החברה כשלה לעשות כן.

ווקלטק התכוננה כבר לבצע ספליט הפוך כדי להעלות את מחיר המניה מעל לדולר, אך במכתב ששלחה בורסת נאסד"ק לכל החברות שנסחרות בה באוקטובר, הודיעה כי היא מקפיאה באופן מידי את האכיפה כנגד חברות שמנייתן נסחרת מתחת לרף המינימלי למסחר בנאסד"ק, העומד על דולר אחד למניה. פעילות האכיפה של נאסד"ק תוקפא עד ל-16 בינואר. במהלך תקופה זו לא תפעל הבורסה לסילוק של ניירות ערך שאינם עומדים ברף המינימום למסחר.

מניית ווקלטק נסחרת במחיר של 21 סנט למניה, המשקף לחברה שווי של 1.6 מיליון דולר, כאשר בשיאה, בשנת 2000, עמד מחיר המניה של החברה על כ-672 דולר למניה.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully