וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחילן טק לא שמעו על המיתון: הרווח הנקי גדל ברבעון השלישי ב-66% ל-4.7 מיליון שקל

מיכאל רוכוורגר

19.11.2008 / 21:37

ההכנסות צמחו ב-48% לעומת הרבעון המקביל ל- 48.6 מיליון שקל



חברת חילן טק, העוסקת במתן שירותי מחשב לניהול משאבי אנוש ושכר, סיימה את הרבעון השלישי ואת תשעת החודשים הראשונים של שנת 2008, עם המשך השיפור בתוצאות העסקיות.



הכנסותיה של חילן טק, המנוהלת על ידי אבי באום, ומצויה בשליטת באום, עופר הירשזון וקופות הגמל של בית ההשקעות אקסלנס, גדלו ברבעון השלישי ב-48%, לעומת הרבעון המקביל, ל-48.6 מיליון שקל. את ינואר - ספטמבר של 2008 סיימה חילן טק עם צמיחה של 60.4% בהכנסות, לעומת התקופה המקבילה, לכ-160.5 מיליון שקל.

הגידול בהכנסות נובע כתוצאה מאיחוד לראשונה של פעילותה של חברת WE! , שנרכשה (80%) בסוף 2007, תמורת 25.6 מיליון שקל, גידול בהכנסות שירותי שכר, נוכחות ומשאבי אנוש. WE! מתמחה בפיתוח, ייעוץ ואינטגרציה למערכות מחשב בארץ ובחו"ל.



בעקבות רכישת WE! גדלו הוצאות המכירה, השיווק, ההנהלה וההוצאות הכלליות של חילן טק ברבעון השלישי בכ-55%, לעומת הרבעון המקביל, ל-28.3 מיליון שקל. הרווח הגולמי של החברה עלה ברבעון השלישי ב-39.3%, לעומת הרבעון המקביל, ל-20.3 מיליון שקל.



הרווח התפעולי של חילן טק, צמח ברבעון השלישי בכ-30.4%, לעומת הרבעון המקביל, ל-12.6 מיליון שקל. הוצאות מימון של החברה גדלו בינואר-ספטמבר 2008 ב-33.5%, לעומת התקופה המקבילה, ל-12.6 מיליון שקל. עיקר הגידול בהוצאות המימון, נובע מגידול בהתחייבויות צמודות מדד של החברה לזמן ארוך.



בשורה התחתונה סיימה חילן טק את הרבעון השלישי בגידול בכ-66%, לעומת הרבעון המקביל, לכ-4.7מיליון שקל. את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה חילן טק עם צמיחה של 44.4%, לעומת התקופה המקבילה, ל-18.2 מיליון שקל.



אבי באום ציין כי: "עיקר הגידול בהכנסות ובשורת הרווח נובע מהתרומה הגדולה שתרמה הרכישה של חברת WE!" והוסיף כי "מנוע צמיחה מרכזי של חילן טק הוא הרחבת הפעילות של החברה מול לקוחות קיימים והרחבת סל המוצרים כגון מוצרי אקטואריה, חשבות שכר ושירותים פנסיונים מתקדמים. לדבריו, השינוי בתמהיל הרווחיות של החברה הוא כתוצאה משיעורי הרווחיות השונים המקובלים בתחום התשתיות, בו פועלת WE! לעומת תחום השכר".



דירקטוריון החברה פירסם תוכנית לרכישה עצמית של איגרות חוב מסדרה ב' בהיקף של עד 20 מיליון שקל, למרות הירידות החדות בשערי האג"ח הקונצרניות, אגרות אלו נסחרות בתשואה יציבה יחסית של 6.4%.



מניית החברה רשמה בשנה האחרונה תשואה שלילית של 47%, והחברה נסחרת כיום לפי שווי שוק של כ- 146 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully