וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומלץ ברשת

רויטל זילונקה

20.11.2008 / 8:33



בחזרה לילדות

www.makingfiends.com



איימי ווינפרי יצרה סדרת אנימציה שחורה ומשעשעת, המוצגת באתר שלה. הסדרה, בת 20 פרקים, מתרחשת בבית ספר יסודי שבו לומדות ונדטה המרשעת ושרלוט האופטימית מטבעה. האינטראקציה בין שרלוט לוונדטה מובילה לסיפורי עלילה מצחיקים מאוד, בעיקר בגלל יכולתה של ונדטה ליצור מפלצות שעוזרות לה לאיים על חבריה לכיתה ועל מוריה. בפרקים משולבים שירים מגניבים למדי. בקיצור, שווה מאוד.



שלא ייגמר לעולם



www.godchecker.com



תאמינו או לא, יש מלבדו. אתר God Checker מציג בפניכם רשימה של יותר מ-2,800 אלים - אפריקאים, נורדים, יוונים, סינים, אצטקים, יפאנים, מתרבויות המאיה והאינקה ועוד. על כל אל ואלה יש מידע רב, ואפשר לצפות בהם גם על פי חתכים - למשל אל השאול או אל השמש בתרבויות שונות. בנוסף, כולל האתר מידע על קדושים מהדת הנוצרית, רוחות ושדים. אל תפספסו את המידע על אלוהות המזרח התיכון - תמצאו שם אפילו את רשימת עשרת הגדולים של אלים באזורנו.



מהר, לפני שייגמר



www.tinyurl.com/alapic



ב-22 בספטמבר זרחה השמש בפעם הראשונה זה שישה חודשים באנטרקטיקה - דבר המאפשר צילום תמונות מדהימות, הכוללות בעלי חיים, נופים עוצרי נשימה ותופעות טבע מופלאות כמו הזוהר הצפוני במלוא הדרו. בקישור שלפניכם תוכלו לצפות ב-32 תצלומים, המלווים בהסברים (באנגלית).



לסל וחסל



www.bdalim.info



הם לא מבקשים שתפסיקו לעשן, אלא רק שתקדישו עוד רגע של מחשבה לגבי הבדלים המיותמים של הסיגריה. מתברר שבדלי הסיגריות מכילים חומרים רעילים - ולאחר שהם מגיעים למערכת הניקוז הם מזהמים את מקורות המים ופוגעים בבעלי חיים. ארגון "ארץ ללא בדל" שם לו למטרה לעורר מודעות לעניין ולפעול למען הקמת תשתית מסודרת של מאפרות וכלי קיבול לבדלים, כדי שכמה שפחות מהם יסתובבו ברחובות ויזהמו את הסביבה. כמו כן, הארגון פועל למען חקיקה ואכיפה טובה יותר בתחום. באתר הבית של "ארץ ללא בדל" תוכלו ללמוד יותר על הנזק שמסבים הבדלים, לקרוא בהרחבה על התוכניות של חברי הארגון ולהצטרף לפעילות המבורכת שלו.



עסקים לפי הספר



www.tinyurl.com/busbook



אפשר ללכת ללמוד מינהל עסקים ולהוציא על התואר עשרות אלפי שקלים (או דולרים, תלוי איפה תבחרו ללמוד); ואפשר להשיג ספרים שעוסקים בעסקים, ולהתחיל לקרוא. גם אם תקנו את כל הספרים שעוסקים בעולם העסקים, עדיין תחסכו לא מעט כסף. בקישור שלפניכם תמצאו רשימה של 77 ספרים מומלצים בתחום העסקים, המסודרים לפי קטגוריות (שיווק, פסיכולוגיה ותקשורת, מנהיגות וכו'). כל הספרים שברשימה מוצעים למכירה באינטרנט - ואלה שמעדיפים לוותר על שלב השוואת המחירים יכולים פשוט ללחוץ על שמו של הספר שבו הם מעוניינים, ולהגיע כך לעמוד שלו באמזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully