וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך למשועמם המתחיל

TheMarker

20.11.2008 / 8:33

מאת במבה תות, בבלוג בקרוב אגיע רחוק



אם התחלתם להרגיש שכל מה שאחרים מגלים אתם כבר הספקתם לשכוח, אם התגנבה ללבכם המחשבה שכל מה שקורה סביבכם לא מרגש ובטח לא מסעיר חושים, ואם (חס ושלום) חשבתם להצהיר על "פגרה" - הנה כמה אפשרויות שיכולות לשעשע ימי שגרה אפורים.

1. לנסוע במכונית וללכת לאיבוד. זה כמובן בתנאי שאתם לא נקלעים לג'לג'וליה או לקלקיליה ביום של ריב חמולות. המהדרין עושים זאת עם כלי הרכב של מקום העבודה.



2. יום ללא טלפון נייד. תחשבו מה הייתם עושים לפני 10-15 שנה כשהטלפון הסלולרי לא היה בנמצא.



3. לעקוב אחרי מישהו במכונית, ולראות לאן הוא נוסע. יכול להיות שמועדון אספני המפיות זה בדיוק המקום שאתם מחפשים.



4. להשתתף ביוגה צחוק. זה לא מתאים לכולם, אבל יש כמה שמחבבים את האפשרות.



5. להחליף את דרכי ההגעה לעבודה. זה אולי לא יעיל, אבל בטח יוסיף יותר עניין.



6. לשנות את מקום הבילוי. בכל יום שבת בבוקר הפרלמנט שלנו, אשר מונה 6-8 אנשים, נפגש בבית קפה שונה. זה משעשע, מגוון ואחר. לפעמים יש "נפילות", בדרך כלל הפתעות. בקרוב - המדריך לארוחות הבוקר.



7. להתקשר אחת לשבוע למישהו שלא דיברתם אתו הרבה זמן. אם הייתם יודעים כמה פעמים הבטחתי לעצמי שאתקשר לוורדית, לרותי או לרן ולא עשיתי את זה...



8. להתאמן במשהו שאתם לא טובים בו. זה יכול להיות מאוד משעשע, בטח אם זה נושא תוצאות חינניות, כמו למשל לרכוב על חד אופן.



9. יום ללא כרטיס אשראי - כל מלה מיותרת.



10. להזמין את עצמי לסרט. הפעם אני משלמת!



11. לקנות פרחים צבעוניים, בכל פעם מסוג אחר, בתנאי שאתם לא מגדלים חתול שהתחפש לחוקר פרחים.



12. להתנתק מהכבלים בכלל ומהטלוויזיה בפרט. את זה הבטחתי לעצמי לפני שהגיע ערוץ 20 לחיי. בעקבותיו נהפכתי להיות אנתרופולוגית-סוציולוגית חוקרת, מומחית לענייני האח הגדול האחות הקטנה ורוח הקודש. מצטערת, כרגע זה בלתי אפשרי.



13. לשחק במשחקי קופסה. פעם הייתי אלופה בזה. נראה לי שהגיע הזמן להשחיז את המיומנויות שלי. יש מתנדבים?



14. לשחק במשחקי תפקידים. בכל יום אתם יכולים להחליט שאתם דמות אחרת. למשל: היום אתם בתפקיד ה"מלאך השומר" כשעיקר תפקידכם הוא לעזור לאנשים. לחלופין, נסו לשחק גם את תפקיד "החתיך ההורס", כך תופתעו לגלות את התוצאות החיוביות החבויות בצד תפקיד זה.



15. להכיר כל יום אדם חדש. אם הוא לא מהטליבאן או מהפלנגות, זה יופי.



16. להגניב פתק לצד הכריך שהכנתם לבן/לאהוב/לאהובה - הניסוח באחריותכם.



17. להשתתף בוויפאסנה. כבר כמה שנים שאני חושבת על כך, אבל לא ממש מפנה לזה זמן. באחרונה הופתעתי לגלות שחברתי ק. - שהיא פתיל קצר ובוער של חוסר סבלנות - עמדה בזה במשך עשרה ימים (!) מבלי להוציא הגה מפיה!!! כאן אמרתי לעצמי: "אם בארזים נפלה השלהבת, כנראה שאזובי הקיר יעשו את זה בהליכה".



18. לגוון את הפעילות הספורטיווית. הפעם החלטתי שבמנוי שלי לחדר הכושר - אשתמש בחוכמה. בהתחלה כמובן התמדתי, אבל כשהרגשתי שמתחיל להימאס לי ממכשירי הסקי ומהמשקולות, וזיהיתי סימני היחלשות, החלטתי לגוון את השעמום בשחייה בבריכה, בשיעורי פילאטיס, פלדנקרייז, אופניים, הליכה, יוגה. זה עובד.



19. טיול לאור ירח - נסיעה למצפה רמון במטרה לחזות בנפילת מטאורים או טיול בסמטאות העיר העתיקה בירושלים, לילה לפני יום כיפור - יכולים להיות חוויה בלתי נשכחת.



20. לאכול בצ'ופ סטיקס. אפשר גם לאכול בדוקים, במזלג של עוגה, לשתות מרק בכפית, או בכל מה שיעזור לכם לאכול לאט. כי בסופו של דבר - אם תאכלו לאט יותר, יש סיכוי שתאכלו פחות.



21. לסרוג. ותודה לשפרה מהאח הגדול.



http://cafe.themarker.com/view.php?t=716100

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully