וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק נוספת לאן-טריג: חתמה עם HP על שת"פ בהיקף 50 מיליון ד' בשנה

מאת גיא גרימלנד

20.11.2008 / 8:33

HP תשלב במחשב הנייד החדש שלה מדגם TouchSmart tx2 את טכנולוגיית המולטי-טאץ' של חברת הסטארט-אפ מכפר סבא



>> רק לפני כמה שבועות הודיעה חברת הסטארט-אפ הישראלית אן-טריג מכפר סבא כי טכנולוגיית המולטי טאץ' שלה תשולב במערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט - 7 WIN, ואתמול היא רשמה לזכותה עסקת ענק נוספת, בהיקף מוערך של עשרות מיליוני דולרים, ככל הנראה, 40-50 מיליון דולר בשנה.

הטכנולוגיה של אן-טריג תשולב במחשב הנייד TouchSmart tx2 של HP העולמית. זה המחשב הנייד השני שבו משולבת הטכנולוגיה של אן-טריג. הראשון היה מחשב נייד של דל מדגם Latitude XT, שמיועד לשוק העסקי. דל מוכרת כ-40 אלף מחשבים מדגם זה בחודש. אן-טריג מרוויחה ממכירת כל מחשב סכום קבוע עבור הרכיב שפיתחה המאפשר את טכנולוגיית מולטי טאץ' במחשב.



המחשב של HP מיועד לשוק הצרכני ולכן צפוי להימכר בהיקפים גדולים הרבה יותר מהיקפי המכירות של המחשב של דל. טכנולוגיית המולטי טאץ' של אן-טריג מאפשרת חוויית ממשק הדומה לזו של ה-iPhone בשילוב עט מיוחדת שמאפשרת לכתוב על צג המסך.



HP החלה לקבל הזמנות לדגם TouchSmart tx2 מהיום וצפויה לספק אותו מסוף החודש. מחיר המחשב מתחילה ב-1,136 דולר. באן-טריג מעריכים כי הוא יגיע לישראל בחודשים הקרובים.



הדגם הנוכחי מגיע עם מסך בגודל 12.1 אינץ'; סדרת מעבדי Core-Dual בנפח 2.4-2.1 ג'יגה הרץ; כרטיס גרפי של ATI; מערכת הפעלה תואמת ויסטה חלונות; זכרון בנפח 8 ג'יגה בייט; דיסק קשיח SATA; כונן DVD; תומך בפרוטוקולי תקשורת שונים; במשקל 1.96 ק"ג ועם בטרייה שמספקת חשמל למשך 4-8 שעות.



באן-טריג עובדים כ-100 עובדים. החברה גייסה עד כה 42 מיליון דולר. מנכ"ל החברה הוא עמיחי בן-דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully