וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

tunewiki - הנציגה הישראלית לגמר תחרות החדשנות של ה-GSMA

אמיתי זיו

20.11.2008 / 9:37

מתוך 7 פיינליסטיות, 3 לפחות יהיו ישראליות


החדשנות והיצירתיות הישראלית מקבלות אישור נוסף: אתמול העפילה חברה ישראלית נוספת לגמר תחרות החדשנות שיקיים ה-GSMA, ארגון מפעילי הסלולר הגדול בעולם, בפברואר השנה בברצלונה.

החברה הישראלית, אשר למעשה רשומה בארה"ב, אך הוקמה על ידי רוני כהן ויזמים ישראלים נוספים נקראת tunewiki והיא מפתחת אפליקציה של מציאת מילים לשירים לסלולר (אייפון ואנדרואיד) תוך כדי שמיעת השיר. האפליקציה נוחה מאוד לשימוש ומאפשרת בקליק גם לעבור לצפות בקליפ של השיר ביו טיוב וישנן עוד פונקציות רבות בתוכנה. בעבר פורסם ב- TheMarker דבר זכיית החברה בפרס של 275 אלף דולר מגוגל על הפיתוח הייחודי.

התחרות שמקיים ה-GSMA היא היוקרתית ביותר בעולם הסלולרי. לפני הגמר שייערך בפברואר, נערכות 4 תחרויות מקדימות: באירופה, אסיה, אמריקה ותחרות וירטואלית אשר נערכה בישראל. התחרות באירופה טרם התקיימה אבל שאר השלבים המוקדמים כבר הסתיימו כאשר בארה"ב זכו לעלות שתי חברות ואחת מהן היא מודו הישראלית. התחרות הווירטואלית בישראל הסתיימה כאשר אינפוג'ין הישראלית זכתה לעלות לגמר. כעת, הסתיימה גם התחרות המקדימה באסיה ואחת משתי החברות שזכו לעלות היא tunewiki הישראלית.

ההרשמה לשלב המוקדם באירופה פתוחה, עדיין כך שאין להוציא מכלל חשבון אפשרות שתהיה עוד מתחרה ישראלית בגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully