וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר עיני: "כשהטייקונים מרוויחים זה על הכיפאק מבחינת האוצר, וכשיש הפסדים - העובדים משלמים אותם"

TheMarker

20.11.2008 / 10:24

יו"ר ההסתדרות בראיון לגלי צה"ל: "אם בר-און לא יסכים לשבת איתנו - נתעמת איתו"



"זה לא הגיוני שכשהטייקונים מרוויחים זה על הכיפאק מבחינת משרד האוצר, וכשיש הפסדים - העובדים משלמים אותם". כך אמר הבוקר יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, בראיון לתוכנית "מה בוער" עם רינו צרור בגלי צה"ל. לדברי עיני, "התנהלות האוצר בתחום הפנסיה בשנים האחרונות גרמה ללקיחת עשרות אחוזים מהכספים, אנחנו עומדים על כך שבמסגרת התוכנית הכלכלית תהיה רשת ביטחון לחוסכים.



עיני העריך כי בתחילת השבוע הבא יוכרז סכסוך עבודה במשק לקראת שביתה כללית שתחל שבועיים לאחר מכן. "אני מקווה שמשרד האוצר וסיעות הכנסת יתעשתו כדי למנוע זאת". יו"ר ההסתדרות אמר את הדברים על רקע פרסומים כי במשרד האוצר הבהירו שלא יתנהל משא ומתן עם ההסתדרות על פריסת רשת ביטחון להגנה על קופות הגמל וקרנות-הפנסיה.



יו"ר ההסתדרות התייחס גם לפגישתו אתמול עם ראש אגף התקציבים באוצר, רם בלינקוב. עיני הגדיר את הפגישה "טובה עם תוצאות שליליות". לדבריו, "שר האוצר לא מנהל משא מתן הוא נשאר בבונקר וממשיך לנקוט במדיניות של 'שב ואל תעשה'. אם בר-און לא יסכים לשבת איתנו - נתעמת איתו".



עיני גם תקף את ראש הממשלה שהיתנה אתמול את פריסת רשת הביטחון באישור תקציב 2009 בכנסת: "אולמרט הצהיר שהוא חושב שצריך רשת ביטחון לכספי העובדים. אם ראש הממשלה חושב שצריך רשת ביטחון - אז שיפעיל אותה, אנחנו לא צריכים להיות בני ערובה של היחסים בינו לבין המפלגות השונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully