וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופטת ורדה אלשייך מבית המשפט המחוזי בתל אביב העריכה את צו הקפאת ההליכים של חברת דורנט

הילה רז

20.11.2008 / 11:13

השופטת דחתה את בקשת הבנק בנק הפועלים למנות כונס נכסים לחברת דורנט



השופטת ורדה אלשייך מבית המשפט המחוזי בתל אביב העריכה כעת את צו הקפאת ההליכים של חברת דורנט עד ליום 24/12. בתום דיון שהתקיים ביום לבקשת בנק הפועלים למנות כונס נכסים לחברת דורנט, דחתה השופטת את בקשת הבנק וקבעה שמצב הקפאת ההליכים בו מצויה החברה יימשך.



השופטת קבעה כי נאמן דורנט, רו"ח חיים קמיל, יגיש לה בתוך 14 יום דו"ח שבו יתייחס לתרומת הבעלים של דורנט ולדבריה "מוטיב שזו תהיה תרומה משמעותית". לדברי השופטת "אם בעלים מבקשים הקפאת הליכים, הם צריכים לספק דלק לשנע את ההליך, וחברת ליסינג כמו דורנט לתת דלק 'תרתי משמע'".



חברת דורנט פועלת מזה כשבועיים תחת צו הקפאת הליכים שהוצא על ידי השופטת אלשיך לבקשת החברה. במקביל לבקשת הקפאת ההליכים מטעם דורנט, הגישו בנק הפועלים וחברת הנאמנות למחזיקי האג"ח של דורנט, אורורה פידליטי, בקשה דחופה למינוי כונסי נכסים לדורנט להקפאת הליכים. לטענת הפועלים, המיוצג על ידי עו"ד בניהו לאבל ואילן שמעוני, חוב דורנט כלפי הבנק עומד על כ-99 מיליון שקל, המובטחים ב-1,000 כלי רכב המשועבדים לבנק באופן ספציפי. בבקשה נטען כי חובה של דורנט כלפי חברת הנאמנות אורורה פידליטי עומד על 180 מיליון שקל - כ-75% מכלל חובות הקבוצה, אשר בגינם שועבדו לה 3,000 רכבים. הבקשה לכינוס נכסים נדחתה על ידי השופטת ורדה אלשיך שהוציאה צו הקפאת הליכים לחברה למשך כחודש.



לפני כשבוע וחצי הגיש בנק הפועלים בקשה להקדמת הדיון בעניין הקפאת ההליכים, לאחר שלטענת הבנק בדו"ח שהגישה דורנט לבית המשפט עוותו הסכומים המגיעים לחברה, באופן המטעה את בית המשפט. בתגובה לבקשת הבנק, הקדימה השופטת אלשיך את הדיון המשפטי בשבועיים.



בשבוע שעבר הודיע נאמן דורנט, רו"ח חיים קמיל, לבית המשפט כי הגיע להסכמה עם עו"ד תומר אלטמן, המייצג את מחזיקי האג"ח של דורנט, לפיה ימשכו מחזיקי האג"ח את בקשתם לכינוס נכסיה של דורנט, ויסכימו להמשך הקפאת ההליכים. ההסכמות שהתגבשו בין הצדדים נוגעות לשלוש סדרות אג"ח מתוך ארבע.



על פי ההסכמות שגובשו בין רו"ח קמיל לעו"ד גיסין, תינתן גישה חופשית למידע ולמסמכים המצויים בידי קמיל. דורנט תמשיך לתת את השירותים להם התחייבה על פי הסכמים בעבר כלפי אורורה. דורנט מסכימה כי במידה שהליך הקפאת ההליכים יסתיים, ימונה לחברה כונס נכסים. כמו כן, הוסכם כי הבטוחות המצויות בידי מחזיקי אגרות החוב יוותרו בידיהן.



לפי ההסכמות, מחזיקי סדרת האג"ח הרביעית מבקשים להאריך את המועד להגשת תגובה מטעמן לאור המשא ומתן המתקיים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully