וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: הצפי לרבעון שלוש של אלביט מערכות - צמיחה ברווחים לצד הוצאות מימון כבדות

TheMarker

20.11.2008 / 11:28

מחיר יעד של 70 דולר בהמלצת 'תשואת יתר'. מניית אלביט נסחרת כעת סביב שער של 42 דולר למניה. לדברי לווינסון


אלביט מערכות תפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי ב-2008 ביום שלישי ה-25 לנובמבר. להערכת האנליסט דוד לווינסון מיחידת המחקר של בנק הפועלים, דו"חות צפויים להצביע על המשך צמיחה במכירות וברווח. בבנק צופים לאלביט הוצאות מימון גבוהות יחסית כתוצאה ממחיקת השקעה בניירות ערך מסוג ARS של ליהמן ברדרס, שתביא לגידול בסך של 7-8 מיליון דולר בסעיף זה.

לווינסון קובע לאלביט מערכות מחיר יעד של 70 דולר בהמלצת 'תשואת יתר'. מניית אלביט נסחרת כעת סביב שער של 42 דולר למניה. לדברי לווינסון "הרווח של אלביט מערכות יושפע לטובה מהסכם הפשרה עם חברת IS&S ולרעה כתוצאה ממחיקת אג"ח מסוג ARS".

בחודש ספטמבר דיווחה אלביט מערכות כי חברת הבת שלה, קולסמן, הגיעה להסכם פשרה עם חברת IS&S. במסגרת הסכם הפשרה הוסכם על פיצויי נזיקין על סך של 17 מיליון דולר בלבד, לאחר שגרעה בעבר 23.2 מיליון דולר מדו"חותיה על סמך פסיקת בית דין קודמת.לדברי לווינסון ההמשמעות היא, כי הוצאות ההנהלה וכלליות יהיו נמוכות ברבעון הנוכחי בכ-6 מיליון דולר. הנהלת החברה מסרה, כי הסכם הפשרה ישפר את הרווח הנקי של הרבעון השלישי בכ-2-4 מליון דולר.

בבנק הפועלים בחרו לנקוט במדיניות שמרנית המניחה שברבעון הנוכחי תהיה ירידה במכירות המיידיות מחוזים קצרי טווח בהשוואה לרבעון הקודם וכי צמיחת המכירות תהיה בשיעור של 27% ביחס לרבעון המקביל.

צבר ההזמנות של אלביט מערכות עמד ברבעון הקודם על סך של כ-5.05 מיליארד דולר. ברבעון השלישי פורסמו חוזים חדשים בסך של כ-76 מיליון דולר בלבד. לדברי לווינסון "צבר ההזמנות יעלה קלות לסדר גודל של כ-5.1 מיליארד דולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully