וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 3 החדשה: הפרטים המלאים

דניאל שמיל

20.11.2008 / 12:25

מדובר בדגם הנמכר ביותר בישראל



בתערוכת לוס אנג'לס שנפתחת היום, חושפת מאזדה פרטים מלאים על הדור השני של הדגם מאזדה 3, המכונית הנמכרת ביותר בישראל בשנים האחרונות. עם זאת, מדובר בדגם האמריקאי הנמכר במפרט אחר מזה המיועד לישראל.



העיצוב יהיה כמעט זהה למהדורה האמריקאית, וימשיך את הקווים של הדגם הנוכחי. כמקובל בקרב כמה יצרנים, השבכה הקדמית אוחדה עם כונס האוויר התחתון וממוקמת מתחת למכסה המנוע והפנסים, כאשר הפגוש מוטמע בה. דלתות הצד דומות לאלה של מאזדה 2 ואילו הפנסים האחוריים נראים כאילו נלקחו ממאזדה 6.



המכונית מבוססת על הרצפה של הדגם הנוכחי (המשמשת גם את פורד פוקוס ו-וולוו S40) - בסיס גלגלים זהה (264 ס"מ) אך מרכב ארוך ב-9 ס"מ (458 ס"מ).



היצע המנועים בשוק האמריקאי כולל 2.0 ליטר בנזין עם 148 כ"ס או 2.5 ליטר בנזין עם 167 כ"ס. המכונית תוצע שם עם תיבת הילוכים ידנית בת שישה הילוכים או אוטומטית עם חמישה הילוכים. בגרסה האירופית, המיועדת לישראל, יהיה מנוע 1.6 ליטר וייתכן שגם תיבת הילוכים אוטומטית שונה. המכונית תגיע לישראל ברבעון הראשון של 2009, ותצויד במערכת בקרת יציבות בכל הדגמים. המחיר צפוי להיות במסגרת קבוצת הרישוי השנייה, ולהיקבע לפי שער סל המטבעות בראשית דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully