וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן טלאל מאמין בסיטי: יגדיל אחזקותיו ל-5% כדי להביע את אמונו בהנהלה

סוכנויות הידיעות

20.11.2008 / 15:38

כעת עומד הנתח של הנסיך הסעודי ממניות סיטי על פחות מ-4%, לפי סוכנות הידיעות זאוויה דאו ג'ונס


הנסיך הסעודי אלווליד בין טלאל הביע את אמונו בבנק (סיטיגרופ) כאשר הודיע כי יגדיל אחזקותיו בחברה ל-5%. זאת, לאחר ששווי סיטי נחתך אתמול ברבע.

סוכנות הידיעות זאוויה דאו ג'ונס דיווחה כי בן טלאל החליט להגדיל אחזקותיו כדי לבטא את אמונו בהנהלת הבנק. לפני הגדלת אחזקותיו עמד הנתח שלו ממניות סיטי על פחות מ-4%.

מניית סיטי, לשעבר הבנק הגדול בארה"ב, צללה אתמול ב-23% במסחר בוול סטריט - הנפילה היומית החדה מעולם - לאחר שהבנק הודיע כי הסכים לרכוש נכסי SIV בהיקף של יותר מ-17 מיליארד דולר ועל סגירת קרן גידור נוספת.

סיטי הודיע אתמול כי הסכים לרכוש נכסים בסך 17.4 מיליארד דולר המוחזקים על ידי שבעה כלי השקעות מובנים (SIV) שלהם יעץ הבנק - ובכך למעשה זנח את ניסיונותיו להציל את הקרנות, שבגינן רשם השנה מחיקות של לפחות 2.2 מיליארד דולר. כמו כן, הודיע בנק על סגירת קרן גידור נוספת - קורפרט ספיישל אופורטוניטיס - לאחר שנפלה ביותר מ-50% באוקטובר. סיטי הודיע שלשום על כוונתו לקצץ 52 אלף משרות עד החודשים הראשונים של השנה הבאה.

נפילת מניית סיטי נרשמה גם לאחר שאנליסט של פוקס-פיט קלטון העריך היום כי הבנק צפוי לרשום מחיקות נוספות בסך 3 מיליארד דולר ברבעון הרביעי של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully