וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בי.או.אס הגדילה את ההכנסות ב-140%, אך גם הכפילה את ההפסד הנקי ל-830 אלף דולר

שמואל שוסטר

20.11.2008 / 18:02

אמש הגיש מנכ"ל החברה את התפטרותו ועזב את החברה



בסיומו של רבעון עמוס אירועים פירסמה בי.או.אס, יצרנית שבבי ה-RFID (שבבי זיהוי מבוססי רדיו) מראשון לציון, את דו"חותיה לרבעון השלישי של 2008. החברה דיווחה על גידול של 144% בהכנסות ל-13.4 מיליון דולר, לעומת הכנסות של 5.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עיקר ההכנסות מגיע מהכנסות הקשורות במוצרי ניהול שרשרת האספקה (תוכנות וכלים לייעול הפצה ואספקה - פנים וחוץ ארגוניים) של החברה, שרשמו גידול של כ-91 והסתכמו ב-9.7 מיליון דולר. גם בהכנסות מפתרונות RFID נרשם גידול חד והם זינקו בשיעור של 780%, והוסיפו לשורת ההכנסות 3.7 מיליון דולר בהשוואה ל-417 אלף דולר בלבד ברבעון המקביל.



למרות הגידול החד בהכנסות התקשתה החברה לתרגם את התוספת בשורה העליונה לרווחים והכפילה את ההפסד הנקי ל-830 אלף דולר, בהשוואה להפסד נקי של 399 אלף דולר ברבעון המקביל ב-2007.



בי.או.אס, שבסיסה בראשון לציון, נסחרת בתל אביב ובנאסד"ק בשווי שוק של 12.2 מיליון דולר. במהלך החודשים האחרונים ביצעה בי.או.אס שתי רכישות משמעותיות של חברות: דיימקס הישראלית, שפועלת בתחום פתרונות AIDC - זיהוי ואיסוף מידע אוטומטי - המבוססים על טכנולוגיית RFID וברקוד; וסאמיט (Summit) שפועלת בתחום שרשרת האספקה ליצרנים בתחומי התעופה.



אמש הגיש שמואל קורן את התפטרותו ועזב את החברה. את תפקידו ימלא מעתה שלום דסקל, שכיהן עד כה כמנכ"ל חברת ההיי-טק שלקייס (Shellcase). מתחילת השנה קרסה מניית בי.או.אס ב-64% והיא נסחרת כעת במחיר של 67 סנט - נמוך מסף המינימום למסחר בבורסת נאסד"ק. בתקופה האחרונה עסקה בי.או.אס בהתרחבות ובגיוס משקיעים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully