וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוות דעת על שחרור כספי הנאמנות של סטרלינג - תוך עשרה ימים

יובל מעוז

20.11.2008 / 18:35

נאמן האג"ח טען כי החברה לא זכאית לשחרור הכסף וההכרעה הועברה לבדיקת מומחה


נאמן האג"ח של חברת , הרמטיק נאמנות, הגיש אתמול לבית המשפט את חוות דעתו על סוגיית קיום אבן הדרך המזכה את סטרלינג בשחרור הכסף הנמצא אצל הנאמן. לטענת חברת הנאמנות לא התקיימה אבן הדרך המזכה את סטרלינג בשחרור כספי הנאמנות, כ-41 מיליון שקל, ואין להיענות לבקשת החברה לשחרר לידיה את כספי הפיקדון.

בדיון שהתקיים היום בבית המשפט הסכימו החברה והנאמן להעביר את ההכרעה בסוגיה לידי מומחה מטעם בית המשפט, השופט בדימוס ישי לויט. לויט נדרש להעביר את חוות דעתו בתוך עשרה ימים.

סטרלינג, המפתחת אנטנות להעברת תקשורת בפס רחב, מבקשת לשחרר את כספי הנאמנות של החברה בעקבות טענתה כי עמדה באבן דרך כפי המופיע בתשקיף של האג"ח, המזכה אותה בשחרור כספי הפיקדון. החברה חתמה על הסכם לאספקת מוצריה תמורת 60 מיליון דולר בסוף ספטמבר.

כעת חלוקים הצדדים האם החתימה על ההסכם עונה על סעיף בתשקיף החברה לפיו אם תפרסם דבר עסקה לפני ה-1 בדצמבר השנה בהיקף של למעלה מ-50 מיליון דולר, תהיה רשאית לקבל את היתרה המופקדת בחשבון הנאמנות.

סטרלינג נמצאת בשליטת רפאל (36.4%), אלרון מקבוצת אי.די.בי (31.6%) ואלביט מערכות (16.4%). האג"ח של סטרלינג נסחרת כיום בתשואה של כ-25%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully