וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו לשלב הבא במכרז הווינר והטוטו: שלמור אבנון עמיחי, זרמון גולדמן, יהושע וגליקמן נטלר סמסנוב

שמרית סלע

20.11.2008 / 18:43

תקציב הפרסום למותג ווינר יעמוד על 18 מיליון שקל ולטוטו על 12 מיליון שקל



ארבעה משרדי פרסום עלו לשלב הסופי במכרז הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט: שלמור אבנון עמיחי, זרמון גולדמן, יהושע TBWA וגליקמן נטלר סמסנוב. מהמועצה נמסר היום כי "ועדת המכרזים קיימה היום דיון ארוך וממצה לסיכום הביקורים שערכו חברי הועדה בשבוע שעבר אצל שישה משרדים. חברי הוועדה התרשמו מהרמה האסטרטגית והקריאייטיווית הגבוהה שהציגו כל המשרדים, והחליטו לאחר שקלול הניקוד לבחור בארבעת המשרדים האלה".



המשרדים שעלו לשלב הבא יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאייטיווית על המותג ווינר בלבד. לאחר מכן ידונו הצדדים בהצעה הכספית, שתהווה 40% מהחלטת המועצה. לאחר שקלול ההצעות הכספיות, ייבחרו שני משרדים: זה שיקבל את הניקוד הגבוה ביותר יטפל במותג הווינר - תקציב של 18 מיליון שקל לשנה; והשני בדירוג יטפל במותג טוטו - תקציב של 12 מיליון שקל לשנה. בשנים האחרונות טופלו תקציבי הפרסום בשלמור אבנון עמיחי שטיפל בטוטו וביהושע TBWA שטיפל בווינר.



משרדי פרסום נוספים שהשתתפו במכרז היו מקאן-אריקסון ופוגל אוגליבי, שעלו לשלב הקודם, וכן JWT, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידמן וגלר-נסיס. כזכור, במכרז הורשו להתמודד רק משרדים שהיקף פעילות הפרסום שלהם ב-2006 וב-2007 לא נמוך מ-70 מיליון שקל, וכן כוללים כל אחד מהם שני לקוחות עם תקציבים של 10 מיליון שקל לפחות. בעקבות תנאי הסף יכולים להתמודד על קבלת התקציב רק משרדים גדולים ובינוניים.



רכישת המדיה והפרסום האינטראקטיווי יופקדו גם הם בטיפולו של המשרד הזוכה, אך המועצה שומרת לעצמה את הזכות לערוך מכרז נוסף בעתיד לקבלת שירותי פרסום באינטרנט מגורם אחר. הכנסות המועצה ב-2008 חצו את רף המיליארד שקל. ב-2007 הסתכמו ההכנסות בכ-1.6 מיליארד שקל, כאשר הווינר הניב כ-1.2 מיליארד שקל ואחראי לכ-80% מהכנסות המועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully