וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק במגעים למכירת ביקור חולים; הרוכשים הפוטנציאליים: עמנואל ורונית לוינגר - בעלי רשת עיניים

רנית נחום-הלוי

20.11.2008 / 22:06

גאידמק רכש את בית החולים לפני ב-32 מיליון דולר; בית החולים זקוק כעת לשיפוץ מקיף



ארקדי גאימק מציע גם את בית החולים ביקור חולים למכירה. בימים האלה מתנהלים מגעים עם ד"ר שמואל ורונית לוינגר, הבעלים של רשת המרפאות "עיניים" שביקשו בעבר לרכוש את המקום.



בני משפחת לוינגר ביקשו פעמיים לרכוש את בית החולים. פעם ראשונה היתה לפני כשנתיים, כאשר חברו לאיש העסקים שמעון רייכמן והציעו לרכוש את בית החולים ב-20 מיליון שקל. בהמשך, כאשר בית החולים היה בהליכי כינוס, הגישו הצעה נוספת. בפעם הזו חברו לוינגר לקופת חולים הכללית, כאשר הציעו לשמור על מבנה בית החולים במתכונתו הנוכחית. בשני המקרים נדחתה הצעתם על-ידי בית המשפט שטען כי הצעתם אינם משמרת את פעילות המוסד. בהמשך, טרף איש העסקים ארקדי גאידמק את הקלפים כאשר הציע בעבור בית החולים 32 מיליון דולר. גאידמק חתם גם על חוזה המבטיח את שמירת בית החולים בבמתכונתו הנוכחית, שמירה על מצבת כח אדם למשל מספר שנים ושדרוג תנאיהם.



הפעם שוקלים בני הזוג לוינגר את ההצעה בקפדנות. מקורבים לבני הזוג מסרו כי השניים רואים חשיבות יתרה בתפעול בית חולים עם כל הציוד והתשתיות המתאימים במרכז העיר כדי שישרת את האוכלוסייה החרדית באזור, וכן שיעניק טיפול ראשוני במקרי חירום.



בית החולים ביקור חולים זקוק לשיפוץ ושדרוג כתפעול תנאי אשפוז הולמים, שיפור חדרי ניתוחים, שדרוג המעליות במקום, בניית גשר שיחבר בין שני מבני בית החולים בשני צידי הכביש וכן הכנסת ציוד חדיש, דבר שלא נעשה במשך שנים. מלבד זאת, מבנה בית החולים הוא מבנה לשימור ובמתחם ישנם שני בארות מים. כמו-כן ישנה תב"ע להרחבה ובנייה של מוסדות בריאות נוספים במתחם. כל זה כולל השקעה גדולה וייתכן שיכנס שותף שלישי.



בני הזוג לוינגר מאשרים שגאידמק פנה אליהם, אך מציינים כי מדובר במגעים ראשוניים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully