וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארט אפ ביוקנסל יפטר בשבועות הקרובים כ-7 מתוך 26 עובדיו - רובם מצוות המחקר של החברה

עידו סולומון

21.11.2008 / 10:58

החברה, שפיתחה טכנולוגיה לחיסול ממוקד של גידולים סרטניים, נתקלה באחרונה בקושי בגיוס כספים


חברת הסטארט אפ ביוקנסל (BioCancell) תפטר בשבועות הקרובים כ-7 מתוך 26 עובדיה, רובם מצוות המחקר של החברה. החברה, שפיתחה טכנולוגיה לחיסול ממוקד של גידולים סרטניים, נתקלה באחרונה בקושי בגיוס כספים. להערכת מנכ"ל החברה, אבי ברק, לאחר הצמצום בכוח האדם יספיק הכסף שבקופתה להמשך הפעילות לפחות עד ספטמבר 2009. במקביל, נערכים בימים אלה דיונים לקיצוץ בשכר בכירים בחברה ולוויתור של המנכ"ל ברק על בונוס של כ-100 אלף דולרים, שעל פי הסכם העסקתו היה אמור לקבל כפונקציה של ביצועי החברה.

ברק: "לצערנו הרבה אנו נאלצים לצמצם בכוח האדם ולקצץ בבשר החי. במקביל, אנו מגבשים עוד צעדים לחיסכון, בהם גם ויתור חד צדדי מצד ההנהלה על שכר ובונוסים. עובדים המרוויחים עד 10,000שקל בחודש לא ייפגעו. אני מקווה שהתוצאות של הניסויים הקליניים יהיו חיוביות וישכנעו את המשקיעים להמשיך להשקיע בחברה. כמו כן, אנו מקווים לקבל תמיכה ממשרד המדען הראשי", אמר.

עוד ציין ברק כי "זו תקופה קשה לכולם ואנו נדרשים להיערך. בשלב זה לא נפגע בניסויים הקליניים, אלא רק במחקר עתידי לטווח ארוך. המשקיעים אינם פילנתרופיים, כולם כמובן ישמחו אם נצליח - אך מעבר לכך כולם חרדים היום לכספם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully