וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס המיתולוגי: סמדר קילצ'ינסקי מתכננת ספר על הרומן שלה עם יעקב אלפרון

אמיר זוהר

21.11.2008 / 12:44

החבר הראשון של קילצ'ינסקי, הדוגמנית והשחקנית שהיתה נשואה בעבר לאסי דיין ולשרון אלכסנדר, היה לא אחר מאשר אלפרון ■ "הייתי בת 13 ויעקב, קבלן שיפוצים בן 24 שהשתחרר חודשיים קודם מהכלא, חיזר אחרי; הייתי מאוהבת בו והודעתי לאבא שאני עוברת לגור אצלו" ■


החבר הראשון של סמדר קילצ'ינסקי, הדוגמנית והשחקנית שהיתה נשואה בעבר לאסי דיין ושרון אלכסנדר, היה לא אחר מאשר יעקב אלפרון, שחוסל השבוע. הרומן החל בשנות ה-70 כשקילצ'ינסקי הגיעה לגיל המופלג 13 וגדלה עם אחותה שרון בבית סבתן בגבעת שמואל. אלפרון היה אז אסיר משוחרר בן 24 ומלך השכונה. אביה של סמדר, אנדרי, פעיל חירות וחבר אישי של מנחם בגין, ניסה לפרק את הקשר, אבל היא התנגדה והתעקשה. גם אלפרון העביר לאב מסרים חד-משמעיים.

"כשהבנתי שלא אוכל ללמוד בתלמה ילין איבדתי עניין בלימודים", סיפרה קילצ'ינסקי בראיון למוסף "סגול" של העיתון "חדשות" בספטמבר 87'. "הייתי בת 13 ויעקב, קבלן שיפוצים בן 24 שהשתחרר חודשיים קודם מהכלא, שם ריצה שנתיים מאסר, חיזר אחרי. הייתי מאוהבת בו והודעתי לאבא שאני עוברת לגור אצלו".

בתשובה לשאלה אם לא היתה צעירה מדי לקשר כזה השיבה: "פעם היו מתחתנים בגיל 13 וזה בדיוק מה שרציתי. הוא היה יורד ברמה לפעמים לגיל 13, ואני עליתי לגיל 24. נורא רציתי להתחתן איתו, אבל הוא לא רצה. עד היום אני אוהבת אותו, איש משגע. חיינו יחד שנתיים עד שהוא עשה לי טובה והחזיר אותי לאבא שלי. נפרדנו כי הייתי ילדונת".

השבוע לא השתתפה בהלוויית האקס המיתולוגי, וגם מיאנה להרחיב עליו את הדיבור. "אני לא רוצה לעשות כתבה על הזוגיות שלנו מאז, הוא הקים משפחה חמה ואוהבת, מה אני צריכה להיכנס ביניהם עכשיו", היא אומרת. "בנושא הזה מיציתי את עצמי, היו על זה אז המון כתבות וראיונות. זה אולי הזמן למשהו גדול יותר מכתבה בעיתון, ועל זה אני דווקא חושבת הרבה בזמן האחרון, בלי קשר לרצח. אני בטוחה שעוד אכתוב ספר על הימים ההם".

רוצה לגלות את הסינופסיס ל"הארץ"?

"ממש לא. צריך לעשות את זה עם הרבה מאוד מחשבה ולדייק בהצגת הדברים עד לפרטים הקטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully