וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי המניות של באר אישרו את רכישת החברה על ידי טבע באסיפת בעלי המניות שהתקיימה היום

ניר צליק

21.11.2008 / 21:38

בעלי המניות אישרו את מבנה המיזוג לפיו יקבלו 40 דולר במזומן ו-0.6 מניית טבע לכל מניית באר


אחרי שבאמצע יולי הודיעה טבע על רכישת חברת התרופות הגנריות באר, הערב אישרו בעלי המניות של באר את רכישת החברה על ידי טבע. בעלי המניות אישרו את מבנה המיזוג, לפיו יקבלו 39.90 דולר במזומן ו-0.6272 מניית טבע לכל מניית באר.

דירקטוריון באר המליץ פה אחד לבעלי המניות להצביע בעד אישור העסקה, אף כי מאז נחתם הסכם המיזוג היתה נפילה במניית טבע, כך שהתמורה לבעלי המניות ירדה. טבע אמורה לממן את מרכיב המזומן בעסקה, בסך 4.5 מיליארד דולר, באמצעות הלוואה של 1.3 מיליארד דולר, אלא שעד כה טבע לא הודיעה על סגירת המימון לעסקה.

המכשול העיקרי לביצוע המיזוג כעת הוא אישור של רשות ההגבלים העסקיים האמריקאית (FTC) למיזוג בין החברה הגנרית הגדולה בארה"ב לבין החברה השלישית בגודלה בשוק זה. טבע ובאר קיבלו מרשות ההגבלים האמריקאית בקשה שנייה למידע, שתעכב את מתן התשובה עד ל-30 ימים, לאחר שטבע ובאר השלימו את מסירת המידע הנחוץ לשביעות רצונה של הרשות.

טבע ובאר התחייבו לעשות כל שביכולתן כדי לקבל את אישורה של רשות ההגבלים העסקיים, אלא אם בקשת הרשות תשפיע מהותית לרעה על תוצאותיה הכספיות של החברה הממוזגת. זאת, כשהשפעה מהותית לרעה תיחשב בקשה של הרשות למכור מוצרים שהיו גורמים לירידה של 500 מיליון דולר נטו במכירותיה של החברה הממוזגת ב-12 חודשים מיולי 2007 עד ליוני 2008. טבע שואפת לסיים את העסקה עד סוף 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully