וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר, אני גוזר (קופון)

עידו סולומון

22.11.2008 / 14:10

יזמות באינטרנט תהפוך רלוונטית במיוחד בימי משבר



עד לפני שבע שנים שימש פליקס לשנו כמנהל חנויות ברשת גדולה. בכל בוקר קם ונסע למקום עבודתו, בשעות הערב חזר הביתה וחוזר חלילה. עד שגילה את האפשרות להרוויח כסף מהאינטרנט.



בלילות ארוכים ללא שינה למד לשנו על האפשרויות שטומן בחובו השיווק דרך הרשת, והבין שלא חייב להיות לך מוצר על מנת להרוויח - מספיק שיהיה לך את הידע הדרוש ותוכל להסתפק בשיווק של בתי עסק אחרים.



כיום, בגיל 36, הוא עובד כמשווק וירטואלי במשרה מלאה, מפעיל עם אשתו שתי חברות בקנדה ובישראל, ואף מעסיק עובדים באאוט סורסינג כדי לענות על הביקוש. למרות שבעבר פירסם את רווחיו בבלוג שלו, כרגע הוא מבקש להסתפק בתיאור הכללי "כמה אלפי דולרים בחודש ממחזור מכירות שנע בין 15-12 מיליון דולר בשנה".

לשנו הוא אחד ממאות אפיליאייט (Affiliate - שותף חבר) - משווקים באינטרנט המתוגמלים לפי תוצאות. הוא משוכנע שמצא את העיסוק המושלם: "מצד אחד זה מקצוע לכל דבר שדורש הרבה השקעה, לא מדובר בסתם תחביב, מצד שני זה העסק הכי קל שאני מכיר, למי שרוצה לעבוד מהבית או לבנות עסק משלו".



עם זאת, הוא ממהר להדגיש: "שאף אחד לא יחלום שבגלל שזה אינטרנט, הכסף צומח על העצים. צריך לעבוד קשה, לנתח את השוק, להצליב אינפורמציה ובסופו של דבר להיות מאוד יצירתי ולייצר הרבה קמפיינים".



הפרסום באינטרנט זכה עם השנים למקום מכובד לצד ערוצי הפרסום הוותיקים במדיה המודפסת והמשודרת. ומסתבר שלא צריך להיות בעלים של חברה גדולה בשביל להרוויח הכנסה נוספת. השיטה מעט סבוכה אך למי שילמד אותה צפויה אופציה מעניינת למיזם ניסיוני.



הכתבה המלאה - מחר במדור יזמות בעיתון TheMarker.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully