וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר אופטרוניקה תספק עדשות למערכת ראיית לילה ליצרן מוצרי רכב ב-20 מיליון דולר

יובל מעוז

23.11.2008 / 10:52

אופיר שבשליטת קרן פימי פעילה בעיקר בתחומי הפעילות הצבאיים ומייצרת רכיבים אופטיים


, יצרנית הרכיבים האופטיים, מצליחה לאתר שווקי פעילות חדשים למוצריה: החברה, הפעילה בעיקר בתחום הצבאי, חתמה על הסכם לאספקת עדשות אינפרא-אדום ליצרן אביזרי בטיחות לרכב תמורת כ-20 מיליון דולר.

העדשות משולבות במערכת לראיית לילה לרכב, שמספק הלקוח של אופיר ליצרן כלי רכב מהמובילים בעולם, לפי החברה. מערכת ראיית הלילה מאפשרת ראות משופרת משמעותית בנתאי ראות לילה או ערפל ומסייעת במתן התראות על סיכונים העומדים בפני הנהג.

החוזה בין הצדדים תקף עד סוף 2011. היקף העסקה, 20 מיליון דולר, הוא תחזית המכירות בין הצדדים להיקף הפרויקט וייתכן שסכום זה יהיה שונה בהתאם להתפתחויות בשוק הרכב. באופיר אופטרוניקה מציינים כי החתימה על החוזה "מהווה צעד משמעותי לחברה, במסגרת אסטרטגיית החברה לחדור לשווקים מסחריים בעלי פוטנציאל משמעותי, ביניהם שוק הרכב".

אופיר אופטרוניקה, בניהולו של ד"ר יעקב זרם, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים לשוק המערכות האלקטרו-אופטיות. לקבוצה שלושה תחומי פעילות עיקריים: רכיבים אופטיים ומכלולי עדשות ללייזרים ולמערכות אופטיות מדויקות בתחום אינפרא-אדום, מכשירים למדידות של הספק, אנרגיה ואורכי גל של לייזרים ומקורות אור. בנוסף, פועלת החברה בתחום מכשירים משולבי לייזר למדידת מרחק ולמיפוי תלת ממדי ללא מגע של גופים במרחב.

אופיר נמצאת בשליטת השותפות פימאופיר (20%) של קרן פימי של ישי דוידי, אפרים גרינפילד (12.9%), בן ציון לנדא (12.2%) ויעקב זרם (10.9%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully