וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדס גולדשטיין פורשת מתפקידה כמנכ"ל TheMarker וחטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ ופונה ליזמות

TheMarker

23.11.2008 / 11:20

מקימה מיזם אינטרנטי עצמאי בשיתוף קבוצת הארץ



הדס גולדשטיין פורשת מתפקידה כמנכ"ל TheMarker וחטיבת האינטרנט של קבוצת הארץ ופונה ליזמות: מקימה מיזם אינטרנטי עצמאי בשיתוף קבוצת הארץ. גולדשטיין החלה את דרכה בקבוצת הארץ ב-89', ביצעה מספר תפקידי ניהול ברשת המקומונים שבאחרון שבהם ניהלה את עיתון "כל העיר" בירושלים, ולבסוף כמנכ"ל TheMarker בשש שנים האחרונות.



בתקופת כהונתה צמח אתר TheMarker במאות אחוזים בתנועת הגולשים ובהכנסות, עקף את המתחרה המבוסס, והפך לאתר הכלכלי מספר 1 בישראל ומודל לחיקוי לקבוצות מדיה אחרות. הצלחת האתר יוצאת הדופן איפשרה לקבוצת הארץ לפני 4 שנים למנף את המותג שנולד באינטרנט להקמת העיתון הכלכלי המודפס – ולהפיכת TheMarker למדיה הכלכלית מספר 1 בישראל.



בשנה שעברה זכה TheMarker בפרס אפי פלטינום על בניית המותג הכלכלי החזק בישראל – הפיכת סטארט-אפ אינטרנטי למדיית הכלכלה החזקה בישראל. שורת מנהלים מהבכירים במשק קבעה שהמהלך של הפיכת TheMarker מאתר אינטרנט לקבוצת מדיה הוא המצליח ביותר בישראל בחמש השנים שהסתיימו בשנת 2007.



לפני 3 שנים קיבלה גולדשטיין לידיה גם את ניהול כל נכסי האינטרנט של קבוצת הארץ ובהם אתרי האינטרנט של עיתון "הארץ" בעברית ובאנגלית. לפני שנתיים היא הובילה את השקתו של אתר עכבר העיר שהפך במהרה לאתר הבילויים והפנאי מספר 1 בישראל עם למעלה מ-700 אלף גולשים בחודש.



גיא רולניק, המייסד והעורך הראשי של TheMarker אמר אתמול: "הדס הגיעה ל-TheMarker שנתיים בלבד לאחר הקמת החברה בשיא המשבר במשק הישראלי, כאשר היתה ספקנות גדולה לגבי היכולת של סטארט-אפ קטן להצליח בזירת המדיה הקשה שנשלטה על ידי הקבוצות הגדולות במשק הישראלי. הדס היתה אחד הכוחות העיקריים שהפכו את החברה למנוע צמיחה חשוב של קבוצת הארץ כולה. אני משוכנע שהיא תמשיך להטביע את חותמה בשוק האינטרנט הישראלי גם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully