וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: "כולנו זוכרים את חוסר האחריות של מדיניות נתניהו בדרך של העברת הפנסיות אל שווקי ההון"

צבי זרחיה

23.11.2008 / 11:45

ברק מציע להציב רשת ביטחון, בעיקר בשביל אלה שפרשו כבר ולאלה שעומדים לפרוש בשנים הקרובות



יו"ר מפלגת העבודה, שר הביטחון אהוד ברק, מותח ביקורת חריפה על יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, שבתקופתו כשר אוצר מכרו הבנקים את אחזקותיהם בקופות הגמל, וקרנות הפנסיה.



בהופיעו הבוקר בישיבתה של סיעת העבודה אמר ברק כי "נכון שיש משבר עולמי, אבל יש לזה, למרבה הצער, שורשים מבית. כולנו זוכרים את חוסר האחריות של המדיניות שניהל נתניהו בדרך של העברת הפנסיות אל שווקי ההון, וכולנו עוקבים אחרי הגימגום המתמשך של קדימה, של שר האוצר מטעמה, בטיפול במשבר הזה, כאשר רק עכשיו, כשהוא כבר ממש שוטף אותנו, הם נחלצים להמליץ או להעלות תוכניות שהן גם בבחינת מעט מידי, וגם מאוחר מידי.



ברק הוסיף כי "אנחנו מתכנסים באמת בשעת חירום כלכלית. אנשים מאבדים חסכונות ופנסיה שצברו במשך כל החיים, ואסור לנו לתת לזה לקרות. אנחנו במפלגת העבודה כבר זמן ארוך מצביעים על הכיוון הנכון לטיפול במשבר הזה, ועל הצורך להיערך במהירות מסביב לשולחן עגול שיושבים סביבו האוצר, הנגיד, ארגוני המעסיקים, ההסתדרות, ויכול להיות גורמים נוספים שקשורים לעניין, ויושבים שלושה ימים עד שפותרים את הנושא ומביאים את הפתרון הנכון".



ברק מציע להנהיג תוכנית המבוססת על השקעות בתשתית ובמחקר ופיתוח והסבות מקצועיות ודברים מהסוג הזה, והשקעות אמת ולא דיבורים על השקעות. השני, הצבת רשת ביטחון, בעיקר בשביל אלה שפרשו כבר ולאלה שעומדים לפרוש בשנים הקרובות. נוסף על כך, הוא מציע להעניק תמיכה מסיווית בעסקים קטנים ובינוניים באופן שייתן גם ביטוי לצורך לעצור פיטורים וגם ביטוי לצורך לטפל נכון בפריפריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully