וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית מרפאות "עיניים": אנחנו לא רגילים להתנהלות כמו זו של גאידמק

רוני לינדר-גנץ

23.11.2008 / 14:05

לוינגר: הופתענו לקרוא הבוקר באחד העיתונים כי גאידמק מכחיש את מכירת בית החולים



"מאז שהתמודדנו על רכישת ביקור חולים לפני שנתיים המצב של בית החולים הפך למורכב הרבה יותר - ההוצאות עלו בגלל הסכמים שנחתמו עם העובדים וההכנסות רק ירדו". כך אומרת ד"ר רונית לוינגר, מנכ"לית רשת מרפאות "עיניים" ששמם הוזכר בימים האחרונים כרוכשים פוטנציאלים של בית החולים מידיו של גאידמק.



לוינגר הופתעה לקבל בסוף השבוע פניות מהתקשורת בדבר העסקה המתרקמת, ועוד יותר הופתעה לקרוא הבוקר באחד העיתונים כי גאידמק מכחיש את מכירת בית החולים: "אנחנו לא רגילים לצורת ההתנהלות הזו. הקבוצה של גאידמק היא שפנתה אלינו, והתבקשנו לא לספר ולא לדבר על כך. בסוף זה הגיע ממקור אחר לכלי התקשורת".



בני משפחת לוינגר ביקשו בעבר כבר פעמיים לרכוש את בית החולים, שהיה בכינוס נכסים במשך ארבע שנים. בפעם הראשונה לפני כשנתיים, כאשר חברו לאיש העסקים שמעון רייכמן והציעו לרכוש את בית החולים ב-20 מיליון שקל. בהמשך, כאשר בית החולים היה בהליכי כינוס, הגישו הצעה נוספת בשיתוף עם שירותי בריאות כללית.



לבסוף נכנס לתמונה גאידמק שנתן הצעה טובה יותר ורכש את בית החולים ב-32 מיליון שקל, תוך התחייבות לשמר אותו כעסק חי, על כל עובדיו, למשך חמש שנים. לוינגר אומרת כי "עכשיו אנחנו בודקים את הנושא ורוצים לבדוק מה התחדש ומה השתנה במהלך השנה האחרונה בבית החולים. סביר להניח שבתוך שבוע התמונה תהיה ברורה יותר".



לדברי מקור בביקור חולים, "עובדי בית החולים מסתובבים בתחושה קשה בימים האחרונים - אחרי כל הטלטלות שהם ספגו בשנים האחרונות, עכשיו מגיעה אחת נוספת".



לא ניתן היה לקבל את תגובתו של גאידמק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully