וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול" לא עוזב את המקומות הראשון והשני בטבלת הרייטינג גם השבוע

אופיר בר-זהר

23.11.2008 / 14:43

"כלבוטק" של רשת הפתיעה כשהתברגה למקום השלישי עם 25% צפייה


טבלת הרייטינג של השבוע האחרון לא אצרה בחובה הפתעות: תוכנית "האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה להגיע לנתוני רייטינג גבוהים ביותר, וגם השבוע לא איכזבה עם 30.6% צפייה לתוכנית של יום שלישי ו-29.9% לתוכנית של יום ראשון. שתי התוכניות התמקמו במקומות הראשון והשני של הטבלה השבועית. במקום השלישי נמצאת התוכנית "כלבוטק" של זכיינית ערוץ 2 רשת, אשר משיגה תוצאות יפות מאז שחזרה למסך לפני שלושה שבועות וצברה צפייה של 24.8%. כל הנתונים מתייחסים לכלל האוכלוסייה.

במקום החמישי תוכנית נוספת של רשת – "שבוע סוף" אשר ממשיכה במומנטום החיובי של התקופה האחרונה עם תוצאה של 21%. במקום השישי תוכנית נוספת של רשת – "החיים זה לא הכל" – אשר הגיע לתוצאה של 20.4% באדיבות המקפצה של "כלבוטק" ששודרה לפניה. במקום השביעי תוכנית של קשת, "עובדה" עם אילנה דיין, אשר הגיעה לתוצאה של 20.3%. במקום העשירי הפרק השני של "אמאל'ה", אשר זוכה לנתון של 16.3%, ירידה משמעותית לעומת הפרק הראשון אשר "הושתל" לתוך פרק של "האח הגדול" למטרות שיווקיות.

בגזרת החדשות שומר ערוץ 2 על הובלה ברורה כאשר ממוצע החדשות השבועי מדורג במקום הרביעי עם ממוצע של 21%. "אולפן שישי" מגיע למקום השמיני עם תוצאה של 18.2% ו"חדשות השבת" למקום התשיעי עם נתון של 18%. תוכנית החדשות של ערוץ 10 – "שישי עם רביב דרוקר ועופר שלח" – לא רוותה נחת השבוע כאשר הגיעה בדיוק לאותה תוצאה כמו התוכנית "יומן" בערוץ הראשון – רייטינג של 5.9%.

המשדרים המובילים של ערוץ 10 היו בעיקר בתחום הספורט – המשחק בין ביתר ירושלים ומכבי נתניה במקום ה-13 עם רייטינג של 14.1%. המשחק בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב השיג רייטינג של 9.5% ומקום 26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully