וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: "מי ידאג לכלכלה? ביבי שלקח את הפנסיה?"

הארץ

23.11.2008 / 21:01

שר הביטחון תקף את יריביו הפוליטיים בכנס בחירות של עמיר פרץ



שר הביטחון, אהוד ברק, תקף הערב (ראשון) בצורה חריפה את יריביו הפוליטיים כשהתייחס למשבר הכלכלי בכנס מפלגתי של ח"כ עמיר פרץ. ברק פנה לנוכחים ושאל: "מי ידאג לעתידכם הכלכלי? ביבי? - ביבי לקח את הפנסיות שלכם. מי יתקן? ציפי לבני? רוני בר און? החבורה המזגזגת של קדימה?"



לדברי ברק, "כבר שלושה חודשים אנחנו קוראים להם להתעשת, כבר שלושה חודשים אנחנו קוראים להם לצאת במדיניות כלכלית ענפה, להזרים משאבים למשק, לתת רשת ביטחון לקרנות, לקופות הגמל, לחסכונות. מה אנחנו מקבלים? - השמצות וסיסמאות. וגם היום, מה שמתכננים לעשות הוא מעט מידי ומאוחר מידי".



בכנס, שהתקיים בבית מפלגת העבודה, בתל אביב, פנה ברק לפרץ ודיבר על הליכה משותפת של השניים לבחירות הקרבות. "יחד נצליח להוביל את דרכה של מפלגת העבודה", אמר. "בסוף, מדובר במדינה, מדובר בשאלות גורליות של ביטחון ושלום, של ביטחון כלכלי, ביטחון אישי, שלטון החוק ודמותה של החברה. מי שמתעקש ללכת שולל אחרי סיסמאות בחירות נבובות - תפקידנו לקרוא לו בקול רם וצלול - אל תטעו, רק למפלגת העבודה יש פתרונות אמיתיים".



מוקדם יותר היום, התייחס ברק גם לנושא החזרתו של החייל החטוף גלעד שליט. "נבצע כל מהלך ראוי ואפשרי, לא בכל מחיר ולא רק באמצעות משא ומתן לשחרורו", אמר והוסיף כי "זה עניין בעל מחויבות מוסרית ופיקודית. אנחנו עוסקים בסוגיה הזאת יום ולילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully