וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש לא אישר ההלוואה מהכשרה ביטוח לאפרידר; דורש אסיפת בעלי אג"ח נוספת

מאת אתי אפללו

24.11.2008 / 7:56



>> חברת אחזקות הביטוח הכשרה מקבוצת אלעזרא תקיים ב-7 בדצמבר אסיפת אג"ח של מחזיקי איגרות החוב ג' לפי דרישת נאמני האג"ח. הנאמנים דורשים מהכשרה ביטוח להציג לפני מחזיקי האג"ח כיצד מתכוונת החברה לפרוע את תשלום האג"ח הקרוב, שיחול בסוף השנה בהיקף של כ-55 מיליון שקל.

בנוסף, הכשרה ביטוח הודיעה אתמול כי בית המשפט בתל אביב קיבל את בקשתו של בעל המניות יעקב לוכסינבורג. הוא גם ביטל את תוצאות ההצבעה באסיפה הכללית שבה אושרה הלוואה של 35 מיליון שקל מהכשרה ביטוח לאפרידר, שאף היא בשליטת קבוצת אלעזרא של אלי אלעזרא.



הכשרה ביטוח הודיעה בשבוע שעבר כי ההלוואה מהכשרה ביטוח לאפרידר אושרה כדין. מכיוון שמדובר בעסקת בעלי עניין, העסקה היתה צריכה להיות מאושרת בידי שליש ממחזיקי המניות שאין להם עניין אישי בעסקה. במניין הקולות בידי הכשרה ביטוח לא הובאו בחשבון קולותיהם של שני בעלי מניות המיעוט הגדולים ביותר - יעקב לוכסינבורג ואקסלנס - עקב פגמים ביפויי הכוח שלהם.



לוכניסבורג עתר לבית המשפט נגד אישור העסקה, ובית המשפט קיבל את עמדתו, וקבע כי תוצאות האסיפה הכללית בטלות, והכשרה ביטוח צריכה להביא את העסקה פעם נוספת לאישור האסיפה הכללית.



בנוסף לפירעון האג"ח חברת הביטוח מתמודדת בתקופה זו עם הצורך להשלים הון להון הרגולטורי הנדרש בידי מבטח, כשברבעון השלישי עליה להשלים לשם כך 15 מיליון שקל כדי לעמוד בדרישות ההון המינימליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully