וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסק"ש צפויה למכור 21% מנייר חדרה

מאת מיכאל רוכוורגר

24.11.2008 / 7:56



>> נוחי דנקנר, בעל השליטה בקבוצת אי.די.בי, ממשיך לרקום עסקות בתוך הקבוצה. אתמול דיווחו החברות דיסקונט השקעות וכלל תעשיות כי הן בוחנות עסקה שלפיה תמכור דסק"ש את אחזקותיה בחברת נייר חדרה (21%) לכלל תעשיות, המחזיקה נכון להיום ב-38% מהון המניות של נייר חדרה. עם השלמת העסקה תגיע כלל תעשיות לאחזקה של 59% בנייר חדרה.

עדיין לא ברור לפי איזה שווי תתבצע העסקה. נייר חדרה עוסקת בייצור ושיווק נייר, מוצרי נייר וחיתולים חד פעמיים. מניית החברה רשמה תשואה שלילית של כ-55% בשנה האחרונה והחברה נסחרת לפי שווי שוק של 570 מיליון שקל.



מדובר בעסקת בעלי עניין שתדרוש כינוס אסיפת בעלי המניות של שתי החברות, וכן אישור של שליש מבעלי המניות שאין להם עניין אישי (השליש הלא נגוע) בעסקה מצד כל אחת מהחברות.



כלל תעשיות ודסק"ש הזמינו הערכת שווי כלכלית לנייר חדרה, וכן הן צפויות לצרף חוות דעת הוגנות (Fairness Opinion) בעבור הערכת השווי לכשתבוצע. על פי הערכות, כל התהליך להשלמת העסקה צפוי לארוך כמה שבועות.



כחלק מהרציונל למהלך, בכלל תעשיות מעוניינים לעבות את הפעילות התעשייתית של החברה, ובדיסקונט השקעות מעדיפים לממש את האחזקה. בכך להימנע מהצורך להצטרף למהלכים פיננסיים עתידיים, שעשויה לרקום כלל תעשיות, ובהם גיוסי אג"ח ו/או מניות, שאינם מתיישבים עם האסטרטגיה העסקית של דסק"ש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully