וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד ברק: "המדיניות שנקט נתניהו להעברת הפנסיות לשוק ההון - חוסר אחריות"

מאת צבי זרחיה

24.11.2008 / 7:56

יו"ר מפלגת העבודה אמר אתמול בישיבת סיעת העבודה: "קדימה ושר האוצר מטעמה נזכרו מאוחר מדי לטפל במשבר"



>> יו"ר מפלגת העבודה ושר הביטחון, אהוד ברק, מתח אתמול ביקורת חריפה על יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו, על כך שבתקופתו כשר אוצר מכרו הבנקים את אחזקותיהם בקופות הגמל וקרנות הפנסיה.

בהופיעו אתמול בישיבת סיעת העבודה אמר ברק: "נכון שיש משבר עולמי, אבל למרבה הצער יש לו שורשים מבית. כולנו זוכרים את חוסר האחריות של המדיניות שניהל נתניהו בדרך של העברת הפנסיות לשוקי ההון, וכולנו עוקבים אחרי הגמגום המתמשך של קדימה - ושל שר האוצר מטעמה - בטיפול במשבר הזה. רק עכשיו, כשהמשבר כבר ממש שוטף אותנו, הם נחלצים להמליץ או להעלות תוכניות שהן בבחינת מעט מדי, מאוחר מדי".



ברק הוסיף: "אנחנו מתכנסים בשעת חירום כלכלית. אנשים מאבדים חסכונות ופנסיה שצברו כל חייהם, ואסור לנו לתת לזה לקרות. במפלגת העבודה אנחנו מצביעים כבר זמן רב על הכיוון הנכון לטיפול במשבר הזה, ועל הצורך להיערך במהירות מסביב לשולחן עגול - שסביבו יישבו במשך שלושה ימים האוצר, הנגיד, ארגוני המעסיקים, ההסתדרות וגורמים נוספים - עד שייפתר הנושא".



ברק מציע להנהיג תוכנית המבוססת על השקעות בתשתית, במחקר ופיתוח ובהסבות מקצועיות - וכן הצבת רשת ביטחון, בעיקר בשביל מי שפרשו או עומדים לפרוש בשנים הקרובות. עוד מציע ברק להעניק תמיכה מאסיווית בעסקים קטנים ובינוניים, באופן שייתן ביטוי לצורך לעצור פיטורים - וכן לצורך לטפל נכון בפריפריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully