וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמים נפלו

עידו סולומון

24.11.2008 / 7:56



"בוא נגיד שהשמים נפלו", אמרה עובדת של אחד מבתי ההשקעות כשנשאלה לשלומה בוועידת הפנסיה של בנק לאומי ו-TheMarker. לפני כשנה התחילה לעבוד כמשווקת בבית ההשקעות ועל אף שעברו רק כמה חודשים מאז תחילת המשבר, היא עוד לא עיכלה לחלוטין את השינוי הדרסטי בשוק.

"כשאני נזכרת בראיון העבודה שלי עולות לי דמעות בעיניים", אמרה העובדת. "אמנם עוד לא התחילו לפטר אצלנו אבל ברור שזה רק עניין של זמן. את הבונוסים כבר קיצצנו".



"מחויכים אך מודאגים", כך סיכם בכיר בבית השקעות אחר את מצב רוחם של הנוכחים. לדבריו, הבאים לכנס, בין אם פוטרו באחרונה ובין אם עדיין מחזיקים במשרתם, באו למשש את הדופק ולבדוק הצעות עבודה עתידיות. "להבדיל מאירועים אחרים של השוק בעבר, שאז באו בעיקר להתחכך, לראות ולהיראות, הפעם יש כאן לא מעט אנשים שבאו לתחזק את מערכת הקשרים שלהם".



עובד של בנק לאומי שאירח את הכנס הוסיף באותה נימה: "זו הפגנת כח של המגזר הכי חלש היום. כולם פה על הגריל. אין אחד שלא מרגיש משופד בארוחות משפחתיות או מפגשים עם חברים. לפחות חלק באו לפה לקבל חיזוקים".



אך לא כולם הסתובבו עם האף עמוק בשטיח. רוב הנוכחים הסתערו בשמחה על ביתני בתי ההשקעות שהציעו צ'ופרים למינהם. "מכל הדיבורים על הבמה רק ניכנס לעוד דיכאון", אמר אחד הנוכחים, שנדחק לתור חנוט בעניבה וחליפה, "לפחות שיצא לנו מזה גם משהו מתוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully