וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם מחכים לענתבי

מורן הרפז , חגי עמית

24.11.2008 / 7:56



>> הכניסה לאולם המליאה בוועידת הפנסיה של TheMarker ובנק לאומי שנערכה אתמול במלון אינטרקונטיננטל בת"א דמתה אתמול לרכבת התחתית של מנהטן בשעות הלחץ שלה. מאות מבין 1,700 המשתתפים בועידה הצטופפו רגל על רגל כדי להאזין לדבריו של המפקח על שוק ההון ידין ענתבי.

שלושה הסברים אפשריים סיפקו הנוכחים כשנשאלו לפשר הנהירה הגדולה לכנס בכלל ולציפייה הדרוכה לענתבי בפרט. מעל הכל ניצבה הציפייה הנואשת של פעילי השוק לשמוע כי משרד האוצר של ישראל מתערב סוף סוף בשוק האג"ח הקונצרני בישראל, ושם קץ במטה קסם למפולת שבה תולים כל הפיננסיירים הישראלים את מצבם - הקריסה של שוק האג"ח הקונצרני בישראל.



פעילי השוק לא הכחישו את משאלתם לכך שענתבי יופיע עם מסוק מעל רחוב אחד העם ויפזר מהשמים שקלים שמטרתם אחת - יצירת ביקושים לאג"ח קונצרניות, העלאת מחירם, ושיפור הביצועים של מנהלי ההשקעות שנכחו במקום.



שתי סיבות אחרות שהעלו הנוכחים לכך שכנס הפנסיה נהפך בין לילה לאירוע הסקסי ביותר עבורם, היו ירידת היקף העבודה עבור רבים מהם בימים שחורים אלו והאווירה העכורה אצל רבים מהם, הנאלצים להתמודד עם הפסדיהם ועם הלקוחות המרירים שלא מרוצים משירותי ניהול ההשקעות שקיבלו. סיכם את המצב בצורה משעשעת מנכ"ל ישיר בית השקעות, גיורא סרצ'ינסקי, שקישר את מצב השווקים לשרשרת ההפסדים של אימפריית הכדורסל הישראלית מכבי תל אביב - אותה קבוצה שבימי הגאות של שוק ההון זכתה לבכירי שוק רבים שאיישו את תאי הכבוד במשחקיה בתל אביב ובאירופה.



סרצ'ינסקי אמר: "אתה יודע מה הבדיחה שמספרים אצלנו בימים האלו: יכול היה להיות יותר גרוע - אם היינו עושים מנוי למשחקים של מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully