וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת חנן מור רכשה קרקעות בנס ציונה ב-28 מיליון שקל

מאת רנית נחום-הלוי

24.11.2008 / 7:56

למרות ההאטה שנרשמה באחרונה בקצב רכישת הדירות, מעריך יו"ר הקבוצה חנן מור כי בתוך שנה יעלו המחירים באופן משמעותי



>> קבוצת HMG חנן מור חתמה על עסקה לרכישת קרקע בנס ציונה בהשקעה של 28 מיליון שקל. ממקורבים לעסקה נודע כי החברה רכשה את הקרקע מחברת נכסים ובניין מקבוצת איי.די.בי של נוחי דנקנר. החברה חתמה על עסקת מימון וליווי פיננסי לפרויקט עם בנק מרכנתיל דיסקונט.

הפרויקט, שיקרא ארגמן, משתרע על שטח של 5,910 מ"ר ועליהם ניתן יהיה לבנות 12,260 מ"ר למגורים. החברה מתכוונת להקים במקום שלושה בניינים, שבהם יבנו 78 יחידות דיור. נכון להיום, בבעלות החברה שני מגרשים צמודים, עליהם ניתן לבנות 2 בניינים עם 54 יחידות דיור. עם השלמת העסקה, תחזיק HMG בקרקעות לבניית 5 בניינים ובהם 132 יחידות דיור.



החברה תציע יחידות דיור בנות ארבעה חדרים החל ב-1.45 מיליון שקל ודירות 5 חדרים החל ב-1.65 מיליון שקל. כמו כן תציע החברה דירות גן ופנטהאוזים. צפי ההכנסות מהפרויקט מוערך ב-181 מיליון שקל ללא מע"מ וצפי הרווחים מוערך ב-24.5 מיליון שקל ללא מע"מ. התחלת הבנייה צפויה במהלך הרבעון הראשון של 2009.



הקרקעות שנרכשו משתייכות לעתודות הקרקע האחרונות לבנייה רוויה במערב נס ציונה. לדברי יו"ר הקבוצה חנן מור, "השקענו רבות בתכנון הבניינים בכך שניצלנו באופן מקסימלי את ההפניות לנוף פתוח אל גבעות הכורכר שהוכרזה כגן לאומי, לפארק המרכזי בשכונה. מדירות הגג ניתן יהיה אף לראות את קו הים".



HMG, שהוקמה על ידי חנן מור ואבי מאור, היא חברה ציבורית המתמחה באיתור ורכישת קרקעות בישראל ובמזרח אירופה. בשנה האחרונה נמנעה החברה מלבצע עסקות חדשות בישראל ובעולם. האג"ח מסדרה א' של החברה נסחרת כיום בתשואה של 37.25% ואג"ח מסדרה ב' של החברה נסחרת בתשואה של 29.3%. הקבוצה ביצעה בחודשיים האחרונים רכישה עצמית של אג"ח ב' בסך כולל של כ-5.62 מיליון שקל.



"עד עתה אכן נמנענו מלבצע עסקות, אך במקרה זה שלושת המגרשים שנרכשו מהווים רצף המשכי למגרשים שכבר בבעלותנו ובכך משלימים אותם", הסביר מור, "העסקה הזו הופכת אותנו לבעלי השליטה במקום. למרות ההאטה בקצב רכישת הדירות בתקופה הנוכחית, אנו מעריכים כי בתוך שנה המחירים יאמירו באופן משמעותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully