וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקט פלייס: צפי לגידול בהיקף המכירות של בתים קיימים בארה"ב באוקטובר

TheMarker

24.11.2008 / 11:27

היום אחר הצהריים בשעה 17:00 לפי שעון ישראל, צפויים להתפרסם נתונים אודות כמות הבתים הקיימים; כשליש מהדירות שנמכרות כרגע הן דירות שנמכרות על ידי הבנקים במחירים אפסיים


היום אחר הצהריים בשעה 17:00 לפי שעון ישראל, צפויים להתפרסם נתונים אודות כמות הבתים הקיימים, לא חדשים, שנמכרו בארה"ב במהלך חודש אוקטובר. הקונצנזוס הרווח בקרב האנליסטים הוא 5.07 מיליון בתים בחישוב השנתי בעוד שבחודש שעבר, ספטמבר, עמד מספר הבתים שנמכרו על 5.18 מיליון, ירידה של 110 אלף בתים בחישוב שנתי. קיים בשוק חשש מנתון חלש אשר יעיד על המשך התדרדרות שוק הנדל"ן בארה"ב שיעמיק את הבעיות של המוסדות הפיננסים וכמו כן את החור בכיסם של הצרכנים.

כלכלני בית ההשקעות מרקט פלייס, המתמחה בניהול תיקים ואסטרטגיית גידור סיכונים, מעריכים כי קיים סיכוי סביר לנתון טוב יותר אשר יעיד על מספר גבוה מההערכות הגורפות של האנליסטים, גורם אשר עשוי לתת תנופה לוול סטריט וליתר השווקים בעולם כמו גם לשוק הישראלי. לדברי גיא רוטנברג, מנכ"ל מרקט פלייס "מחירי הדירות ממשיכים לרדת כאשר חלק גדול, בערך כשליש מהדירות שנמכרות כרגע הן דירות שנמכרות על ידי הבנקים במחירים אפסיים. הירידה החדה במחירים מושכת משקיעים רבים. אנחנו מעריכים כי לגורם זה משקל רב יותר מלהאטה במשק אשר מרתיעה אחרים".

הדולר נחלש ב-0.3% מול היורו לקראת פרסום נתונים חמורים על מצב הדיור בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully