וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגן ראש אגף חקירות במשטרה: רשות המסים מפחדת להילחם בפשע המאורגן

שחר אילן

24.11.2008 / 12:37

ביקורת קשה בישיבת ועדת הפנים על רשות המסים ועל אוזלת היד של המשטרה במאבק בפיגועים פליליים



רשות המסים לא משתפת פעולה עם המאבק בפשע המאורגן בשל דרישת העובדים לתוספת סיכון. כך אמר היום (שני) סגן ראש אגף חקירות ומודיעין במשטרה, תת ניצב דוד מנצור, בישיבת ועדת הפנים בנושא פיגועים פליליים. לדברי מנצור, צוות היגוי בראשות היועץ המשפטי לממשלה מרכז את המאבק בפשע המאורגן, ובו חברים כל גורמי האכיפה. ואולם, מזה מספר חודשים מסכל ועד עובדי רשות המסים את שיתוף הפעולה של הרשות. יו"ר ועדת הפנים, ח"כ אופיר פינס (עבודה), יפנה לשר האוצר ולמנכ"ל רשות המסים בדרישה לפתור את המחלוקת מיד.



ח"כ משה גפני (יהדות התורה) העלה בדיון את השאלה האם גם במשטרה יש גורמים שחוששים מהתמודדות עם הפשע המאורגן. מנצור ענה כי "המשטרה לא חוששת, אנחנו לא מזהים חשש אצל שוטרים בודדים". סגן ניצב מיכל ידיד, ראש מדור תיאום מבצעי, אמרה שהמשטרה סיכלה כמה פיגועים פליליים שיכלו להוביל לפגיעות קשות וחמורות בנפש, אך לא פירטה. בישיבה נמתחה ביקורת קשה על אוזלת היד של המשטרה בנושא הפשע המאורגן. פינס אמר כי הפשע המאורגן פועל "ללא שום חשש, ומבצע את זממו בצורה מסוכנת ובלתי נסבלת"



ח"כ מרינה סולוטקין (קדימה) אמרה ש"המשטרה לא משתמשת מספיק בשכל. הפושעים יותר חכמים ויותר משופשפים מהשוטרים שלנו". ח"כ אבשלום וילן (מרצ) הוסיף כי "נראה שהעסק ממתנהל בצורה כמעט שלומיאלית. במבחן התוצאה זה כשלון מתמשך".



אלכס לאוטין, בעלה של מרגריטה לאוטין שנהרגה בנסיון חיסול של העולם התחתון בחוף בת ים, הציע לתלות שלטים בחופי ים שהרחצה בהם אסורה כי הם מיועדים לעבריינים.



פינס סיכם ואמר כי "ברור שהרצח הבא הוא רק עניין של זמן, השאלה היא מתי, איפה וכמה אנשים ייפגעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully