וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק ואורי שני: צו פיוס?

הילה רז

24.11.2008 / 16:23

השניים נפגשו בבית קפה בתל אביב ללא עורכי דינם. הפערים בין השניים עדיין גדולים וההליכים המשפטיים יימשכו

אורי שני וארקדי גאידמק נפגשו אתמול בניסיון להסדיר את המחלוקת המשפטית ביניהם. השניים נועדו בבית קפה בתל אביב, ודנו ללא נוכחות עורכי דינם במשך כשעה. נודע כי הפערים בין השניים עדיין גדולים, וההליכים המשפטיים שמנהלים הצדדים איש נגד רעהו ימשיכו להתנהל.

שני פרש לפני כחודשיים וחצי מתפקידו כמנהל העסקים של גאידמק. שני טוען, כי גאידמק הפר התחייבות להעביר לטובתו בנאמנות מניות של החברה הציבורית אוסיף בשווי 50 מיליון שקל נטו, והעביר מניות בשווי כ-19 מיליון שקל בלבד.

תביעה בעניין טרם הוגשה אך אורי שני הטיל עיקולים זמניים על נכסי גאידמק. הבוררים שמונו לדון בהסכם, עו"ד יעקב ישראלי ועמי אסנת, אינם מקובלים על גאידמק והליך ערעורו בעניין מינוי הבורר נדון בבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב. במסגרת היחסים הטעונים בין הצדדים, גרר גאידמק את מכונית האאודי A8 שקיבל שני מתוקף תפקידו. על רקע זה הגיש שני קובלנה פלילית נגד גאידמק.

עתה ממתינים שני וגאידמק להחלטת בית הדין לעבודה האם ימשיכו ההליכים להתנהל בפני הבוררים או יידונו בבית הדין לעבודה. עו"ד רון ברקמן, המייצג את אורי שני, אישר את הפרטים. את תגובתו של גאידמק לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully