וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה בקשתו של המנהל המיוחד לשעבר של ביקור חולים להטיל עיקול על בית החולים וארקדי גאידמק

רוני לינדר-גנץ

24.11.2008 / 16:25

בר ציון הגיש לפני מספר חודשים תביעה בסך 4 מיליון שקל נגד בית החולים וגאידמק



בית הדין האזורי לעבודה דחה את בקשת המנהל המיוחד לשעבר של בית החולים ביקור חולים בירושלים מטעם כונס הנכסים הרשמי, ברי בר-ציון, להטיל עיקול על נכסי בית החולים ועל נכסי בעליו ארקאדי גאידמק, וחייב אותו בתשלום הוצאות משפט של 15 אלף שקל.



בר ציון הגיש לפני מספר חודשים תביעה בסך 4 מיליון שקל נגד בית החולים וגאידמק בגין הפרשי שכר רטרואקטיוויים, בונוס רטרואקטיווי, הודעה מוקדמת בת 90 יום, מענק פרישה בן שנה ופיצויים בגין עגמת נפש, הפסד השתכרות בעתיד ופיטורים שלא כדין. בנוסף, הגיש בר ציון בקשה למתן צו עיקול על סכום זה.



לטענת בר ציון, הוא שימש במשך כארבע שנים כמנהל המיוחד של בית החולים ביקור חולים, מטעמו של כונס הנכסים הרשמי, לאחר שבית החולים נקלע להליכי כינוס נכסים ועמד על סף פשיטת רגל בשל חובות שהוערכו ב-200 מיליון שקל. לטענתו, בזכות עבודתו ניצל בית החולים מסגירה, ואף הצליח להגיע לרווח תפעולי ולהצלחות מקצועיות ונמכר כ"עסק חי" ב-2007 לגאידמק.



בר ציון טען כי לאחר הרכישה, הוצג לו מצג שווא בנוגע לסמכויותיו כמנהל ובפועל בית החולים הופעל באופן לא תקין על ידי יועצו של גאידמק. לדבריו, כשחשף חשש לשחיתות בקרב הוועד המנהל של ביקור חולים, הוא הודח מתפקידו כמנהל בבושת פנים.



בתגובת בית החולים נטען כי כלל לא התקיימו יחסי עובד מעביד בינו ובין בית החולים כלל. רשמת בית הדין האזורי לעבודה בירושלים דורית פיינשטיין קיבלה טענה זו וציינה כי הבקשה למתן צו עיקול "הוגשה מבלי שהיתה בידי המבקש כל תשתית עובדתית או ראייתית לתמוך בה... טענות אלו כולן דינן להידחות שכן בראש ובראשונה המבקש לא הרים את הנטל ולא הוכיח ולו לכאורה כי נכרת בין הצדדים הסכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully